یکی از مصالح پرکاربرد در صنعت ساختمان که برای نماسازی از آن بسیار استفاده می شود، سرامیک کف راه پله می‌باشد، پودر سنگ که به طور طبیعی تشکیل شده و در کارخانه فرآوری می شود دارای قیمت های متفاوتی می باشد، قیمت پودر سنگ دیوار در سال ۹۹ با توجه به نوسانات بازار دچار کمی تغییر و تحول شده ‌است و از قیمت مشخص و دقیقی برخوردار نیست، برای استعلام قیمت میتوانید با کارشناس ما تماس گرفته و اطلاعات لازم را کسب نمایید.

قیمت پودر سنگ دیوار سال 99

منظور از پودر سنگ دیوار چیست؟

منظور از پودر سنگ دیوار چیست؟ همان‌ طور که گفته شد پودر سنگ به صورت طبیعی و در طبیعت شکل می گیرد، پودر سنگ که ماده ای پودری و ریز و سفید رنگ می باشد در طبیعت بر اثر فرسایش یخچال ها و یا بر اثر نفوذ آب به داخل سنگ های رسوبی و آهکی و انسباط و شکسته شدن این سنگ ها به وجود می آید.

بعد از ایجاد سرامیک کف سایز بزرگ در طبیعت و پس از استخراج سنگ آهکی مربوطه آنها را به کارخانه سنگ کوبی منتقل می کنند و بعد از عملیات کوبش سنگ توسط دستگاه های مخصوص پودر سنگ فرآوری شده آماده می شود.

پودر سنگ حاصله از جمله سنگ ‌های آهکی محسوب می‌شود و دارای مقدار زیادی کربنات کلسیم Caco3 می‌ باشد و این محصول بیشتر از جنس مرمر بوده و در شهرهای مختلفی از کشور تولید می شود.

این ماده پودری به رنگ روشن و سفید بوده و برای فضاهای داخلی و خارجی ساختمان کاربرد بسیار بالایی دارد.

پودر سنگ آهکی به دلیل جذب بالای آب به تنهایی برای دیوار و نمای خارجی مناسب نمی باشد، و برای این منظور پودر سنگ تولید شده را با سیمان سفید مخلوط کرده و برای نمای داخلی، نمای خارجی دیوار، سنگ فرش، راه‌پله و موارد زیاد دیگری استفاده می شود.

پودر سنگ دیوار به دلیل دارا بودن سیمان از مقاومت بالایی برخوردار است و استفاده از آن برای دیوار باعث مستحکم شدن دیوار مربوطه می گردد.

ترکیب پودر سنگ و سیمان سفید برای استحکام ملات و برای فضاسازی استفاده می‌شود.

فروش پودر سنگ به قیمت کارخانه

فروش پودر سنگ به قیمت کارخانه کارخانه پودر سنگ بعد از استخراج سنگ، عملیات فرآوری نهایی بر روی سنگ‌ های استخراج شده را انجام می ‌دهد و با پودر کردن این سنگ ‌ها محصولی با کیفیت را تولید و آماده ارائه به بازار می کند.

فروش پودر سنگ به قیمت کارخانه توسط نمایندگی فروش این محصول و نمایندگی فروش کارخانه انجام می شود، قیمت کارخانه این نوع پودر سنگ بسیار مناسب و مقرون به صرفه می ‌باشد و با خذف واسطه ها و فروش مستقیم این محصول، آن را به دست مصرف کنندگان می رساند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *