پودر سنگ از خاک و آرد به جا مانده از فرسایش سنگ ها در طبیعت و یا برش آنها در کارخانه به وجود می آید و این روزها در امور ساختمان سازی و برای بالا بردن مقاومت بتن ها و جلوگیری از ترک خوردن آن کاربرد دارد؛ تبریز یکی از شهرهای کشورمان است که در زمینه تولید این محصول با پیشرفت های چشمگیری مواجه شده و این روزها نام پودر سنگ تبریز در صنایع مختلف زبانزد خاص و عام است. قیمت این محصول در سال جدید با تغییرات چندان زیادی مواجه نشده و می توان با صرف هزینه ای نه چندان زیاد آن را تهیه نمود. سرامیک کف 80.80 پرسلان از جمله محبوب ترین انواع سرامیک بوده و از تنوع بالایی در طرح و نقش برخوردار می باشد.

قیمت پودر سنگ تبریز در سال جدید

دانه بندی پودر سنگ چگونه است؟

دانه بندی پودر سنگ چگونه است؟ یکی از سوالات متداولی که ممکن است برای صنایع مختلف به وجود آید این است که دانه بندی پودر سنگ چگونه است؟
در پاسخ به این سوال باید بگوییم زمانی که پودر سنگ را از نظر اندازه، شکل و رنگ جداسازی نموده و به بخش های مختلفی تقسیم نمایند، در واقع دانه بندی انجام شده است.
پودر سنگ دانه بندی از فک کوبی و سنگ کوبی متریال های طبیعی مانند گرانیت، مرمریت و تراورتن به دست می آید، به گونه ای که ابتدا سنگ ها را کوبیده، سپس الک کرده و در نهایت آنها را تقسیم بندی می نمایند.
از این محصول برای زیباسازی محوطه باغ، ویلا و حیاط استفاده های فراوانی می شود و رنگ های آن را می توان به خوبی با محیط پیرامون هماهنگ نمود و زیبایی منحصر به فردی به وجود آورد.

خرید پودر سنگ تبریز از درب کارخانه

خرید پودر سنگ تبریز از درب کارخانه یکی از بزرگترین مراکز و کارخانه پودر سنگ در شهر تبریز واقع شده و با تمام توان و قدرت خویش اقدام به تولید بهترین نوع این محصول نموده است و به سبب کیفیت و استقامت بالایی که در این محصول وجود دارد، خرید پودر سنگ تبریز در کشورمان با استقبال فراوانی از سوی صنایع مختلف ساختمانی مواجه شده است. سرامیک کف در قزوین برترین نوع سرامیک تولید شده در بازار است که تنوع زیادی از طرح و رنگ را دارد.
از جمله مهمترین کاربردهای این متریال می توان به پارامترهای زیر اشاره نمود:

  • از این محصول باارزش برای ساخت دوغاب برای کاشی کاری و سرامیک کاری استفاده می شود.
  • با استفاده از پودر سنگ بتن های بسیار مقاومی تولید شده و در نهایت موجب استحکام و دوام ساختمان ها می گردد.
  • این روزها پودر سنگ را با استفاده از سیمان مخلوط کرده و از آنها برای ساخت نمای بیرونی بسیاری از ساختمان ها استفاده می شود.
  • این ماده نقش بسیار پر رنگی در حاصلخیز کردن زمین های کشاوزی و به وجود آوردن بستر مناسبی برای رشد گیاهان ایفا می نماید.
  • هنرمندان مجسمه ساز و پیکر تراش از پودر سنگ برای ساخت انواع مجسمه ها بهره های فراوانی می برند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *