موزاییک زرد پشت بام اصفهان، همانطور که از نامش پیداست، برای پشت بام ها، و روی ایزوگام مورد استفاده قرار می گیرد. این نوع موزاییک یکی از موزاییک های سبک است. قیمت موزاییک پشت بام اصفهان در سالهای اخیر افزایش چشمگیری داشته است اما باز هم می‌توان گفت، که قیمت آن از موزاییک های حیاط و بقیه موزاییک ها ارزان تر است، زیرا مواد به کار رفته در آن کمتر است. کیفیت های مختلف موزاییک پشت بام، باعث شده است که با قیمت های مختلفی مواجه باشیم.

قیمت موزاییک پشت بام اصفهان سال جدید

بهترین نوع موزاییک پشت بام چیست؟

بهترین نوع موزاییک پشت بام چیست؟ بهترین نوع ایزوگام پشت بام باید دارای ویژگی هایی باشد، که در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می کنیم:

  • مقاومت در برابر گرما و یخ زدگی: یکی از عوامل بسیار موثر در انتخاب موزاییک سنگی
  • پشت بام، این است که باید این محصول هم در برابر گرما و هم در برابر یخ زدگی مقاوم باشد زیرا پشت‌بام‌ها مهم‌ترین مکان‌هایی در ساختمان هستند که هم در معرض بارش باران و برف، هم در معرض نور مستقیم خورشید قرار دارند، بنابراین باید در هنگام یخ زدگی، ترک بردارند.
  • رنگ ثابت: گرما و سرمای مداوم در موزاییک طرح دار که کیفیت خوبی ندارد، ممکن است باعث تغییر رنگ شود. این در حالی است که اگر کیفیت موزاییک خوب باشد، رنگ آن ثابت می ماند.
  • سبک بودن: یکی از دلایلی که نمی‌توان از موزاییک حیاط برای پشت بام ها استفاده کرد، این است که موزاییک پشت بام باید وزن بسیار کمی داشته باشد. ساختار موزاییک پشت بام باید به گونه‌ای باشد که وزن اضافی روی ساختمان تحمیل نکند.
  • کمی شیار داشته باشد: در هنگام خرید موزاییک برای پشت بام، توجه به این نکته ضروری است که این نوع موزاییک باید دارای کمی شیار باشد، زیرا پشت بام یکی از مکان های خطرناک در ساختمان به شمار می رود و اگر در آن از موزاییک های صاف و لیز استفاده شود، ممکن است فرد از بالای ساختمان لیز بخورد.

خرید موزاییک پشت بام اصفهان طرح سنگی

خرید موزاییک پشت بام اصفهان طرح سنگی یکی از طرح های موزاییک پلیمری که فروش بسیار بالایی دارد، موزاییک طرح سنگی است. در هنگام خرید موزاییک طرح سنگی اصفهان، توجه به تمام نکات بالا ضروری است. به علاوه برای خرید این موزاییک لازم نیست حتما به شهر اصفهان سفر کنید، زیرا این محصول به سایر شهرها نیز ارسال می شود.

برای خرید این محصول کافیست پشت بام را اندازه گرفته و به صورت اینترنتی اقدام به ثبت سفارش نمایید و یا با شماره های درج شده در سایت ما تماس حاصل فرمایید، و موزاییک را دم در منزل خود تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *