این روز ها به دلیل افزایش جمعیت صنعت ساختمان سازی رونق بسیار زیادی پیدا کرده است و به همین دلیل استفاده از تجهیزات و مصالح ساختمانی هم افزایش یافته است. موزاییک های پرسی یکی از انواع این مصالح هستند که بسیار پرکاربرد بوده و معمولا از آن ها در نمای بیرونی و حیاط سازی استفاده می شود‌. قیمت موزاییک پرسی حیاط میبد به عوامل مختلفی مانند نوع محصول، کیفیت مواد اولیه، طرح و رنگ آن و اندازه و سایز موزاییک ها بستگی دارد.

قیمت موزاییک پرسی حیاط میبد

معرفی انواع موزاییک پرسی حیاط

معرفی انواع موزاییک پرسی حیاط در زمینه ی معرفی انواع موزاییک های پرسی مخصوص حیاط می توان گفت که این محصولات یکی از اصلی ترین و پرکاربرد ترین و مهم ترین مصالح ساختمانی هستند که انواع مختلفی دارند و از نظر شکل و رنگ و اندازه به یکدیگر متقاوت هستند.

همه ی مدل های موزاییک پرسی از ترکیب موادی مانند انواع سنگ های رنگی، سیمان مخصوص و رنگ های صنعتی ساخته و تهیه می شوند.

معمولا موزاییک های پرسی از دو لایه تشکیل شده اند شامل:

  1. لایه ای که در قسمت رویی و بالایی آن قرار دارد که به آن لایه ی رنگ هم گفته می شود که تشکیل شده است از سنگ های کوچک خوش رنگ و سیمان و رنگ که در اصل طرح و نقش اصلی موزاییک ها در این لایه قابل رویت می باشد و در انواع مختلف آن متفاوت است.
  2. لایه ی پایینی و زیرین موزاییک که از موادی مانند انواع شن های مرغوب، ماسه و سیمان ساخته می شود و به نوعی استحکام و مقاومت آن به این لایه بستگی دارد.

انواع موزاییک های پرسی بر طبق لایه هایی که نام برده شده است شامل موارد زیر می باشد:

  1. موزاییک های پرسی ساب خورده ی ساده و معمولی
  2. ساب خورده ی مخصوص زیر پارکت ها و پشت بام خانه ها
  3. موزاییک های پرسی طرح موج دار
  4. پرسی طرح پلنگی 
  5. پرسی طرح آجری

فروش موزاییک پرسی دو لایه گرانیتی

فروش موزاییک پرسی دو لایه گرانیتی موزاییک دو لایه ی گرانیتی با استفاده از دستگاه های پرس مخصوص با فشار های بسیار زیاد بر روی یکدیگر قرار می گیرند و به همین دلیل از استحکام و مقاومت بسیار زیادی برخوردار هستند.

این مدل از موزاییک ها در برابر عوامل محیطی مختلف مانند رطوبت بسیار بالا، یخ زدگی، تابش شدید نور خورشید و عوامل فرسایشی و انواع خوردگی ها مقاوم هستند به همین دلیل از آن ها بیشتر در محیط های رو باز مانند پیاده رو ها و مکان هایی که تردد افراد در آن ها بسیار زیاد می باشد استفاده می شود.

شما می توانید برای خرید این محصول به این فروشگاه اینترنتی که به فروش موزاییک پرسی دو لایه گرانیتی می پردازد مراجعه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *