موزاییک واش بتون مانند انواع دیگر موزاییک ها برای کف پوش نمودن فضا های مختلف مانند پیاده رو ها، پشت بام ها، فضای سبز و بسیاری مکان های دیگر به کار برده می شود. تولید موزاییک مانند موزاییک سالار سنگ در شهر های گوناگون از جمله شهر مشهد در ابعاد و اندازه و همچنین تنوع بسیار بالایی صورت می گیرد.

قیمت موزاییک واش بتون سالار سنگ

توضیحاتی درباره انواع موزاییک واش بتون

توضیحاتی درباره انواع موزاییک واش بتون موزاییک ها دسته ای از تجهیزات پر مصرف در صنعت ساختمان هستند. ویژگی های منحصر به فردی برای انواع موزاییک از جمله موزاییک واش بتن بر شمرده شده است که تولید هر کدام بر اساس مکان استفاده تولید می شوند.

مواد تشکیل دهنده واش بتن عبارت است از:

  • ماسه
  • سنگ های معدنی با تنوع رنگی
  • سیمان
  • چسب بتن
  • مواد روان کننده بتن

از ویژگی های این مدل کفپوش ها مقاومت بالای آنها در محیط های باز است که مدام در معرض تغییرات دمایی قرار دارند. این خصوصیت سبب می شود تا موزاییک ها در سرما و در زمان یخ زدگی ترک نخورده و شکل اولیه خود را حفظ نمایند.

البته در فضا های بسته ساختمان نیز می توان از این موزاییک ها استفاده کرد و در این راستا تنوع رنگی بسیاری در زمان ساخت برای این تجهیزات در نظر گرفته می شود. از این رو در هر مکان می توان متناسب از واش بتن در رنگ دلخواه استفاده کرد.

یکی از مکان های استفاده از موزاییک واش بین فضای پرورش گل و گیاهان است که زیبایی این فضا را دو چندان می نماید.

از دیگر خصوصیات موزاییک واش بتن تنوع ضخامت و ابعاد آن است که رایج ترین اندازه این موزاییک 60*30 است. از اندازه های دیگر این موزاییک می توان به نمونه های زیر اشاره کرد:

  • 30*30
  • 50*50
  • 40*40

محیط های زندگی انسان از جمله پیاده رو ها و کف حیاط و پارکینگ ها از جمله مکان هایی هستند که از موزاییک واش بتن با رنگ های روشن در آن استفاده می شود. اما در محیط های صنعتی عموما از موزاییک هایی با رنگ تیره به کار برده می شوند. این امر به دلیل وجود ماشین آلات و همچنین رفت و آمد نیروی کار است که ضرورت استفاده از موزاییک های تیره را اجتناب ناپذیر می سازد.

خرید موزاییک واش بتون سالار سنگ مشهد

خرید موزاییک واش بتون سالار سنگ مشهد واحد صنعتی سالار سنگ در مشهد از جمله تولید کنندگان موزاییک واش بتون در کشور است که انواعی از این کالا را در اختیار متقاضیان در سراسر کشور قرار می دهد.

خرید موزاییک مشهد با برند سالار سنگ از طریق وب سایت تخصصی این شرکت و همچنین مرکز خرید حاضر امکان پذیر است. به این منظور تماس با شماره تماس های ثبت شده در سایت خریدی مناسب را برای مشتریان رقم خواهد زد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *