موزاییک لاشه به موزاییک هایی گفته می شود که از کنار هم قرار گرفتن تکه های مختلف موزاییک تولید می شود. از سنگ های مختلفی برای این منظور استفاده می شود که سنگ مرمر یکی از نمونه سنگ های تولیدی است که قیمت لاشه آن در اصفهان بر اساس واحد متر مربع، ضخامت و همچنین ابعاد آن تخمین زده می شود.

قیمت موزاییک لاشه مرمر در اصفهان

موزاییک لاشه مرمر چیست؟

موزاییک لاشه مرمر چیست؟

لاشه یا پلاکی به موزاییک هایی گفته می شود که در ابعاد مختلف ساخته می شوند و سطحی صاف دارد و صیقل پذیر دارند. مراحل مختلفی طی می شود تا این گونه موزاییک تولید شود از جمله این مراحل عبارتند از:

  • استفاده از دستگاه های تمام اتومات برای پولیش در 16 مرحله و کالیبراسیون در 2 مرحله و 8 مرحله الماس
  • فشار پرس و ویبره
  • تولید در سایز های مختلف از جمله سایز 40*40

سنگ مرمر یکی از سنگ هایی است که برای این منظور به کار گرفته می شود. به این جهت از مواد اولیه ای همچون ماسه شامل شن، سنگ ریزه، پودر سنگ و خاک سنگ، آب، سنگ رنگی برای شکل گیری این موزاییک ها مورد استفاده قرار می گیرد.

سنگ مرمر یکی از زیباترین سنگ های ساختمانی است که ضمن استحکام بالا از براقیت و صیقل پذیری خوبی نیز برخوردار است. مرمر از سنگ های آهکی است که در معادن مختلف کشور از جمله مناطق زیر استخراج می شود:

  • سبز آب باریک آذر شهر
  • مرمر سبز توران پشت یزد
  • مرمر سبز بورق یزد
  • مرمر خلج خراسان
  • مرمر سیرجان

یکی از مزایای لاشه مرمر قابلیت استفاده از آن در بسیاری از مکان های مختلف نظیر فضا های زیر قابل کاربرد است:

کف سوله های بزرگ، نمایشگاه ها و سالن های ورزشی

پارکینگ، حیاط، پیاده رو 

موزاییک لاشه در هر مکان متناسب با محل مورد نظر از جهت سایز و ابعاد باید انتخاب شود. مثلا برای مکان ها و سالن های بزرگ استفاده از ابعاد بزرگتر موزاییک لاشه زیبایی بیشتری به محیط می بخشد.

خرید موزاییک لاشه با ارزانترین قیمت

خرید موزاییک لاشه با ارزانترین قیمت جهت خرید موزاییک به ارزانترین روش ممکن شیوه های مختلفی وجود دارد که هر واحد بنا به اقتضائات و هزینه ای که دارد می تواند شیوه مناسب خود را انتخاب نماید. 

مثلا برای پروژه های عظیم مانند کف سازی پیاده رو ها یا فضا های خاص مانند ویلا ها بهترین شیوه خرید عمده است. 

در خرید عمده از آن جا که قیمت تمام شده کالا برای تولید کننده کاهش می یابد و هزینه های جانبی مانند هزینه حمل و نقل به صورت یکجا محاسبه می شود به همین دلیل با کمک این شیوه ارزانترین موزاییک قابل خریداری خواهد بود. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *