یکی از پودرهای طبیعی و سالم که از آن در زمینه های گوناگون استفاده نموده و موارد مصرف مهمی را دارا می باشد؛ پودر سنگ کربنات کلسیم است که برای تولید بسیاری از محصولات از جمله مصالح ساختمانی به سراغ این محصول رفته و از آن مدد می گیرند. اکنون کاربردهای روزافزون این محصول منجر به افزایش عرضه آن شده و در نتیجه پس از استعلام قیمت خرید پودر سنگ کربنات کلسیم ممتاز می توانید نسبت به تهیه آن اقدام نمایید.

قیمت خرید پودر سنگ کربنات کلسیم ممتاز

چندکاربرد پودر سنگ کربنات کلسیم

چندکاربرد پودر سنگ کربنات کلسیم پودر سنگ کربنات کلسیم را می توان یکی از بهترین انواع پودر به شمار آورد که در شکل گیری آن انواع سنگ های برخوردار از عنصر کربنات کلسیم نقش داشته اند؛ مانند سنگ های دولومیت، سنگ های آهکی و گچی که هر یک در تولید این پودر، نقش پررنگی داشته اند.

گفتنی است پودر سنگ کربنات کلسیم که از این سنگ ها حاصل می گردد، حاوی خلوص بسیار بالایی بوده و حتی میزان آن به 99 درصد هم خواهد رسید، اما در ادامه می خواهیم نگاهی داشته باشیم بر چند کاربرد مهم پودر سنگ کربنات کلسیم که در قسمت زیر به آنها اشاره شده است:

  • یکی از کاربردهایی که از این محصول به عمل می آورند؛ این است که از آن به عنوان پودر سنگ گلدان بهره برده و در گلدان های کریستالی یا سرامیکی این سنگ را قرار داده و داخل آن هم گل های زیبای آپارتمانی را جای می دهند.
  • همچنین این پودر قابل کاربرد در صنایع ساخت مصالح ساختمانی بوده و با تکیه بر آن انواع مصالح مانند سیمان و بتن را تولید می نمایند.
  • در صنایع غذایی نیز از پودر سنگ کربنات کلسیم گرید غذایی بهره برده و تولیدات مختلفی را توسط آن شکل می دهند.
  • صنایع رنگ سازی نیز به وفور از این ماده مهم، کاربرد به عمل می آورند.
  • صنایع تولیدکننده خوراک دام و طیور نیز از پودر سنگ کربنات کلسیم بهره می برند.
  • همچنین صنایع کاغذسازی نیز از آن به عنوان پرکننده استفاده می کنند.

فروشنده ممتاز انواع پودر سنگ

فروشنده ممتاز انواع پودر سنگ اگر به سراغ فروشنده ممتاز پودر سنگ کربنات کلسیم بروید، نه تنها از انواع پودر سنگ برخوردار خواهید گشت، بلکه مزیت های خوب دیگری همچون خرید سریع و کم هزینه را هم پشت سر خواهید گذاشت؛ از جمله این فروشندگان مجموعه فوق بوده که شما خریداران گرامی را با روش های جدید و سریع خرید آشنا کرده و در ضمن از طریق آن موفق به دریافت انواع پودر سنگ با اندازه و مش بندی های گوناگون خواهید شد؛ مانند:

  1. پودر سنگ کربنات کلسیم با مش 100-80
  2. پودر سنگ کربنات کلسیم با مش 600-220
  3. پودر سنگ با مش 625
  4. پودر سنگ با مش 800، 1500 و 2500

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *