یکی، از مواد بسیار مهم و ضروری در ساخت و سازها، پودر سنگ می‌باشد. پودر سنگ مرمر نیز، یکی از انواع این ماده بوده که از آن، جهت رنگ دهی، بالا بردن حجم، آب بندی، دوام بخشی و… استفاده می‌کنند. قیمت پودر سنگ، باتوجه به نوع بسته بندی و تناژ خرید متغیر می‌باشد. امروزه، در کشورمان فروش انواع پودر سنگ منگنز انجام می‌گیرد آنچه مهم است، خرید این محصول با قیمت عمده و ارزان می‌باشد.

 

 

 

فروش پودر سنگ مرمر با قیمت عمده

منظور از پودر سنگ مرمر چیست؟

پودر سنگ مرمر، یا همان پودر سنگ گوهر مرمریت سفید رنگ بوده و از آن به طور گسترده، جهت مصارف ساختمانی، مانند: ساخت و تهیه ی بتن ها استفاده می‌شود. سنگ مرمر، که از آن پودر تهیه می‌نمایند به صورت، دگرگونی شده از سنگ آهک، ساخته می‌شود و فرمول عمومی آن نیز، به صورت CaCO3 می‌باشد در واقع سنگ مرمر، نوعی کربنات کلسیم بوده که سنگی سخت و البته، بسیار مستحکم می‌باشد.

 

در عملیات سنگ تراشی، مقدار بسیار زیادی پودر سنگ مرمر حاصل می‌شود که، نتیجه برش سنگ، می‌باشد. تولید این نوع پودر، علاوه بر سنگ تراشی ها، در معدن های سنگ آهک و کلسیم کربنات نیز انجام شده و با کوبیدن این سنگ ها، پودر سنگ مرمر تهیه و تولید می‌شود.

 

همانطور که گفتیم، به دلیل خاصیت پودر سنگ آهکی این ماده می‌توان از آن در امور ساختمانی و حتی راه سازی به طور ویژه، استفاده نمود. افراد، با تجربه و دارای علم این توصیه را نموده‌اند که، حتما از پودر سنگ مرمر به عنوان، یکی از افزودنی های بتن استفاده گردد. دلیل این امر، مزایای بسیار زیاد پودر سنگ مرمر می باشد.

 

برخی از این مزایا عبارتند از:

  • پایین آوردن هزینه ساخت بتن
  • استفاده، بهینه از ضایعات موجود در سنگ تراشی ها
  • کاهش، آلودگی های مربوط به زیست محیطی تولید و ساخت سیمان ها

 

 

 

منظور از پودر سنگ مرمر چیست؟

خرید انواع پودر سنگ مرمر ارزان

قیمت، انواع مختلف پودر سنگ اسلب مرمر، ممکن است یکسان نباشند این نوسان قیمتی به، عوامل مختلفی بستگی دارد.

عوامل موثر در تفاوت قیمت انواع پودر سنگ مرمر:

  • ماهیت و نوع سنگ پودر شده
  • مقدار، هزینه ی استخراج سنگ و خریداری کوپ مورد نیاز
  • هزینه های انجام گرفته برای عملیات فرآوری
  • برش، فرآوری و کوبش سنگ
  • درجه بندی پودر سنگ
  • مقدار هزینه ی انجام شده جهت حمل و نقل

قابل ذکر است که، مهمترین امر در خرید پودر سنگ مرمر، خالص بودن آن می‌باشد این ماده، را نباید به هیچ وجه با انواع خاک صنعتی، ترکیب نمود. جهت رفع نیاز گسترده صنایع کشور، مجموعه ما به فروش انواع پودر سنگ مرمر، می‌پردازد این ماده، هیچ‌ گونه ناخالصی نداشته و اکیدآً ، با هیچ یک از مواد معدنی دیگر، ترکیب نشده است.

برای، خرید پودر سنگ مرمر با قیمت بسیار مناسب و ارزان و کسب اطلاعات بیشتر، می‌توانید همین حالا با ما تماس بگیرید کارشناسان ما، شما را به بهترین نحو ممکن پاسخ، خواهند داد.

 

 

 

خرید انواع پودر سنگ مرمر ارزان

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *