کشورهای همسایه به ویژه ترکیه بازار خوبی برای فروش سرامیک کف راه پله مجسمه سازی می باشند. با فروش پودر سنگ مجسمه سازی به کشور ترکیه نه تنها می تواند ارز آوری زیادی برای کشور به همراه داشت. بلکه زمینه کار و اشتغال بسیاری از افراد را نیز می توان فراهم نمود. ولی با این وجود، برای فروش این محصول به کشور ترکیه و افزایش صادرات آن، نیاز به حمایت دولت و نهادهای مربوطه است.

فروش پودر سنگ مجسمه سازی ترکیه

موارد کاربرد پودر سنگ مجسمه سازی

موارد کاربرد پودر سنگ مجسمه سازی از پودر سنگ مجسمه سازی استفاده های بسیار زیادی می باشد. به ویژه این که پودر سنگ اصفهان دارای کیفیت بالایی است و برای استفاده از مصارف مختلف مناسب و مفید می باشد. از جمله موارد کاربرد پودر سنگ مجسمه سازی می توان به نمونه های زیر اشاره کرد.

  • مجسمه سازی
  • گل سازی (ساخت گل مصنوعی)
  • تابلو سازی با نقش برجسته
  • پتینه کاری بر روی سنگ، چوب و شیشه
  • ترمیم آثار هنری آسیب دیده
  • تهیه نوعی پوشش بوم های نقاشی به نام گریس اکرلیک
  • ظروف سنتی
  • پلاسترهای مختلف مانند ونیزی و یا مارگریو

این محصول مواد اولیه و مهم برای تهیه خمیر سنگ می باشد. بنابراین استفاده های گسترده و متنوعی دارد. معمولا پودر سنگ در صنایع دستی به صورت گسترده استفاده می شود و نقش آن، حجم دهنده و قوام دهنده بودن آن می باشد. پودر سنگی که در مجسمه سازی استفاده می شود، باید از نوع رنگ سفید باشد. به این صورت می توان با افزودن رنگ های مورد نظر به آن، خمیر رنگی برای تولید انواع صنایع دستی به وجود آورد.
برای این که بتوان از سرامیک کف سایز بزرگ در صنایع دستی استفاده کرد، آن را با آب و روغن ها مخلوط می کنند. مخلوط کردن آن با این مواد سبب به دست دادن خمیری انعطاف پذیر می شود.

قیمت پودر سنگ مجسمه سازی در اصفهان

قیمت پودر سنگ مجسمه سازی در اصفهان قیمت پودر سنگ بستگی به عوامل و فاکتورهای مختلفی دارد. برای خرید آن در حجم کم می توان به موزاییک فروشی ها و یا مصالح فروشی ها مراجعه کرد. ولی با این وجود، اگر فرصت و وقت این کار را ندارد، در این صورت بهترین و مناسب ترین راه خرید از این سایت می باشد. سایت ما، بهترین و مرغوبترین پودر سنگ ها را برای مجسمه سازی تهیه و در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهد.
مشتریان و خریداران می توانند محصول مورد نیاز خود را به صورت کلی و عمده و با ارزان ترین و مناسب ترین قیمت از ما خریداری کنند. خرید به این صورت مزیت های زیادی به همراه دارد. از جمله این مزیت ها می توان به کاهش قیمت پودر سنگ، صرفه جویی در وقت و زمان اشاره نمود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *