فروش موزاییک طرح آجر در جدید ترین مدل ها امروزه با روش های اینترنتی رایج و گسترده شده است. موزاییک های طرح آجر یکی از متریال های پرمصرف برای کف پوشی فضا های مختلف می باشند. در راستای این موضوع خریداران این محصول در بازار همیشه به دنبال روش ‌های خرید آسان و مطمئن هستند که با ایجاد روش های اینترتی نیاز آن ها برطرف شده است.

فروش موزاییک طرح آجر در جدیدترین مدل

جدیدترین مدل موزاییک طرح آجر

جدیدترین مدل موزاییک طرح آجر جدیدترین مدل موزاییک طرح آجر امروزه به کمک روش ‌های پرسی تولید می شود. موزاییک های پرسی به کمک سیما و سنگ های کوچک یا لاشه سنگ های مقاوم ساختمانی تولید می شوند. این محصولات بعد از ریختن سیمان و سنگ داخل قالب در زیر دستگاه های پرس در جدیدترین تکنولوژی ها فشرده می شوند تا بتوانند با مقاومت فشاری مورد نظر تولید شوند. اگر در طراحی این نوع موزاییک های  از سنگ های کوچک یا آجرهای کوچک استفاده شود، موزاییک  طرحی شبیه سنگ یا طرحی شبیه آجر به خود می گیرد. به این نوع موزاییک ها، موزاییک های پرسی گفته می‌شود که طرح های آجر یا سنگ روی آنها حک شده است.

موزاییک های پرسی در ابعاد ۳۰ در ۳۰ سانتیمتر، ۴۰ در ۴۰ سانتی متر و ۵۰ در ۵۰ سانتیمتر تولید می شوند و معمولا تولید این محصولات به صورت مربع انجام می ‌شود. جدیدترین مدل های انواع موزاییک طرح آجر به صورت تک لایه و دولایه موجود است. موزاییک های تک لایه با توجه به وزن کمتری که دارند برای پوشش دهی پشت ‌بام‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرند و موزاییک دو لایه، که لایه روی آنها از ترکیب سیمان و سنگ است و لایه  زیرین آنها را فقط سیمان تشکیل می دهد و ضخامت مناسبی دارند، بهترین گزینه برای پوشش دهی فضاهای پر رفت و آمد مخصوصاً حیاط و پارکینگ ها می باشند.

انواع موزاییک در مدل های مختلف از روی ضخامت لایه رویه از نظر کیفیتی تقسیم‌ بندی می‌شوند، هرچه ضخامت لایه رویه بیشتر باشد، موزاییک از کیفیت بیشتری برخوردار است.

قیمت انواع موزاییک طرح آجر حیاط منزل

قیمت انواع موزاییک طرح آجر حیاط منزل قیمت موزاییک حیاط منزل در طرح آجر بر مبنای هزینه های تولیدی، کیفیت، ضخامت، نحوه خرید و فروش و همچنین شرایط بازار تعیین می شود. در تولید موزاییک از مواد اولیه متفاوتی استفاده می شود. در راستای این موضوع قیمت عرضه این متریال ها در بازار با یکدیگر متفاوت است.

علاوه بر موارد گفته شده قیمت موزاییک حیاط بسته به ابعاد و سایز این محصولات نیز متغیر خواهد بود و معمولاً در بازار فروش موزاییک ها به صورت متری انجام می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *