در حال حاضر فروش موزاییک روف گاردن سبک حیاط در انواع مختلف با طرح و اندازه های متفاوتی در بازار عرضه می شود. این موزاییک ها سبب ایجاد فضای بسیار زیبا و چشم نوازی در ساختمان شده و همین امر نیز بر محبوبیت آنها به طور چشمگیری افزوده است. 

فروش موزاییک روف گاردن سبک حیاط

انواع موزاییک روف گاردن چیست؟

انواع موزاییک روف گاردن چیست؟

موزاییک یکی از محصولات ساختمانی بوده که دارای کاربردهای فراوانی می باشد. در واقع این سنگها بیشتر برای زیبایی و تزیین ساختمانها مورد استفاده قرار می گیرند. البته باید گفت که زیبایی بخشیدن یکی از از کاربردهای آن می باشد. 

بر این اساس امروزه انواع موزاییک ها در بازار یافت می شود که از طرح ها و رنگ بندی های متنوعی برخوردار هستند. یکی از این محصولات موزاییک روی گاردن است. 

همان طور که از نام این محصول پیداست، از آن بیشتر برای سقف خانه و طراحی یک فضای باغ مانند روی پشت بام استفاده می شود. در حال حاضر روی گاردن را بر اساس کلاس اجرا می توان به روی گاردن متمرکز و گسترده و روف گاردن پرتاب تقسیم بندی کرد. البته نوع دیگر این تقسیم بندی بر اساس کلاس آنها می باشد که بر این اساس می توان آنها را به شرح زیر بر شمرد.

  • روی گاردن کلاس الف؛ در این کلاس کف بام معمولا از سنگ یا موزاییک بوده که فضای اطراف آن را با گیاهان طبیعی و شمشاد و فضای مرکزی را چمن طبیعی می کارند. این شیوه دارای نور مخفی نیز می باشد.
  • روی گاردن کلاس ب؛ در این کلاس جنس کف بام را از ترموود می سازند و پوشش فضای اطراف را از گیاهان طبیعی و کاج می سازند. نوع نورپردازی در این روش نیز به صورت چراغ محوطه ای خواهد بود. 
  • روی گاردن کلاس ج؛ در این کلاس نیز کف بام ترموود پلکانی است که فضای اطراف را ترموود پلکانی می کارند. این کلاس نیز دارای آلاچیق و سایبان و نور پردازی مخفی است. 

به طور کلی می توان گفت استفاده از این روف گاردن ها می تواند سبب پاکسازی هوای اطراف و کاهش آلاینده ها، کاهش جذب حرارت ساختمان، کنترل دما و کاهش مصرف انرژی ساختمان شود. 

قیمت موزاییک روف گاردن حیاط ارزان

قیمت موزاییک روف گاردن حیاط ارزان

قیمت موزاییک ارزان برای استفاده در حیاط و پشت بام به عوامل متعددی مربوط می شود. از جمله مهمترین عوامل تعیین کننده قیمت این محصول می توان به مواردی مانند نوع کلاس موزاییک و کیفیت به همراه برند سازنده آن اشاره کرد. 

لازم به ذکر است که با توجه به زیبایی منحصر به فردی که این موزاییک ها در فضای ساختمان ایجاد می نمایند، میزان تقاضا برای آنها نیز روزبه روز در حال افزایش می باشد. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *