سنگ آهک نوعی سنگ رسوبی است که در تولید مصالح ساختمانی کاربردی فراوان دارد و بسیار کاربردی و مقاوم می باشد. پودر سنگ آهک بسیار پر مصرف می باشد و در تولید بتن های با کیفیت مورد استفاده قرار می گیرد. این فروشگاه در حال حاضر بهترین پودر سنگ آهک اصفهان را در اختیار مشتریان می گذارد، فعالیت این مرکز به صورت شبانه روزی باعث شده تا مشتریان در هر زمان که نیاز دارند سفارش خود را ثبت کنند. سرامیک کف 60*60 اصفهان، یکی از پرفروش ترین انواع مصالح ساختمانی است که به دلیل سایز مناسب، کیفیت بالا و تنوع طرح و رنگ مشتریان زیادی دارد.

فروشگاه پودر سنگ اهک در اصفهان

چگالی پودر سنگ اهک چقدر است؟

چگالی پودر سنگ اهک چقدر است؟ منظور از چگالی پودر سنگ آهک، وزن آن می باشد، 90 در صد از وزن این پودر را کربنات کلسیم تشکیل داده است. هر چه وزن کلسیم بیشتر کیفیت آهک بالاتر و هر چه وزن کلسیم کمتر کیفیت آهک پایین تر است. وزن پودر سنگ آهک بر اساس نوع سنگی که پودر می شود متنوع می باشد.سرامیک کف 80 * 80 پاسارگاد دارای کیفیت بسیار بالایی می باشند که در برابر ضربه و حرارت، رطوبت مقاومت بالایی دارند. وزن سنگ های آهک مختلف می باشد و درجه کیفی آن طبق همین وزن ها محاسبه می گردد. پودر سنگ آهک در تولید بتن ها به همراه سیمان مورد استفاده قرار می گیرد.

در زمان محاسبه چگالی، سنگ های به کار رفته، میزان کلسیم و مواردی دیگر مورد توجه قرار می گیرد، این پودر به خاطر کاربرد های فراوان و مقاومت بالایی که دارد در حرفه ساختمان سازی جایگاه ویژه ای را به دست آورده است.

خرید پودر سنگ اهک به قیمت کارخانه

خرید پودر سنگ اهک به قیمت کارخانه قیمت پودر سنگ در بازار ها بر اساس درجه کیفی که دارد تعیین می شود، در زمان خرید پودر سنگ نیز قیمت آن اهمیت ویژه ای دارد، مسلما هر اندازه که نرخ ها مناسب تر باشد حجم خرید ها بیشتر می شود. با خرید مستقیم این پودر سنگ می توان محصول را با نرخ نهایی کارخانه تهیه نمود. خرید این محصول به خاطر حجم کم و کاربرد فراوانی که دارد به صورت عمده انجام می شود که در این روش قیمت ها کاهش پیدا می کند. خرید این محصول به صورت آنلاین هم انجام می شود که بسیار آسان و راحت می باشد و مشتری به راحتی می توان خرید خود را انجام بدهد. خرید های آنلاین به خاطر این که صرفه جویی در هزینه ها و زمان را برای مشتریان به ارمغان می آورد با استقبال بی نظیری روبه رو شده است.

شرکت های ساختمان سازی در حال حاضر خریداران تراز اول این محصول هستند آنها به کمک این پودر دیوار هایی مقاوم و با کیفیت را تهیه می نمایند. در خرید مستقیم هیچ گونه واسطه ای وجود ندارد که نرخ ها را بالا ببرد از این رو محصول با نرخ نهایی تولیدی به دست مشتری می رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *