انواعی موزاییک با طرح قدیمی از کیفیت بالایی برخوردار هستند که در گذشته به صورت عمده و همچنین امروزه در بعضی کارخانه ها مورد تولید قرار می گیرد و از خریدارانی بسیار علاقه مند به این محصل حمایت می شود.

موزاییک باغی انواع متعددی را دارا است که با توجه به ابعاد، رنگ، طرح و غیره های مختلف در فروشگاه ها عرضه میگردد. 

فروشگاه موزاییک باغی در طرح های مختلف

طرح های جدید موزاییک باغی

طرح های جدید موزاییک باغی این محصول در باغ و باغچه ها  بسیار بیشتر از سرامیک ها و کاشی ها مورد استفاده قرار می گیرد چرا که این محصول نوعی بتن است و مقاومت بسیار خوبی در برابر آب، رطوبت، گرما، تابش مستقیم نور، فشار و غیره دارد.

از انواع موزاییک باغی می توان به شیار دار و پلاکی توجه کرد این موزاییک ها انتخاب بسیار مناسبی به عنوان کف پوش می باشند. این موزاییک ها بر اساس نوع خود نمونه ها بسیار مناسبی برای سطح پارک ها، باغ ها، ویلا ها و غیره می باشد.

از مزیت های موزاییک می توان به مقاومت در برابر هر گونه ترددی اشاره کرد البته این ضمانت کیفیت وابسته به چرخه تولید و انواع موزاییک می باشد.

از انواع موزاییک باغی به موزاییک سماغی، سنگدانه درشت، سیمان سفید، سیمان سیاه، زیر پارکتی، طرح آجر نما، طرح امواج، طرح بیضی، طرح جزیره ای، طرح سنگدانه ریز، طرح شیاری، طرح موج، طرح خورشید، طرح سنگ چین و طرح های متنوع دیگر می توان اشاره کرد.

برای خرید یک نوع موزاییک مرغوب باید به بتن و مواد اولیه مرغوب اهمیت ویژه ای را داد.

موزاییک یک کف پوش بتنی بسیار پر کاربرد در سراسر کشور با برند های بسیار متنوع و با کیفیت های عالی در طرح های متفاوتی به فروش می رسد. 

فروش انواع موزاییک باغی ارزان

فروش انواع موزاییک باغی ارزان فروش موزاییک باغی ارزان در انواع مختلف انجام می شود.

موزاییک باغی یا موزاییک پرسی یکی از مصالح های بسیار پر کاربرد در کف فرش و فضا ها می باشد و این نوع موزاییک پر دوام و مقاوم تولید ایران و شهر های متفاوت قیمت بسیار مناسب تری از سنگ های مشابه طبیعی دارد. 

شما برای خری یک موزاییک علاوه بر قیمت آن باید به کیفیت موزاییک توجه کنید چرا که تعویض موزاییک کاری بسیار مشکل و هزینه بر است پس انتخاب یک موزاییک حتی با قیمت بالاتر اما با کیفیت مناسب و دوام بالا انتخاب مناسب تری برای خریدار است البته همیشه قیمت بالا نشان از کیفیت بالا نمی باشد.

اگر خریداران این صنف تجربه و مهارت کافی در شناخت موزاییک را دارا هستند، خود می توانند موزاییک مناسب با نرخ روز بازار تهیه کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *