فروشگاه ممتاز پودر سنگ ترک، پودر سنگ ممتاز را عرضه می کند. پودر سنگ ترک از کیفیتی عالی برخوردار می باشد به همین دلیل در بازار ایران با استقبال خوبی مواجه شده و در صنعت های مجسمه سازی و قالب سازی و قالب گیری مورد استفاده قرار می گیرد و این صنعت ها خواهان تهیه این پودر سنگ با کیفیت برای استفاده از آن در صنعت های خود می باشند.

فروشگاه ممتاز پودر سنگ ترک

چند کاربرد پودر سنگ ترک

چند کاربرد پودر سنگ ترک چند کاربرد پودر سنگ ترک را می توان در صنعت های مجسمه سازی و صنعت های قالب سازی و قالب گیری نام برد. علاوه بر این از پودر سنگ در فعالیت های عمرانی و ساختمان سازی نیز مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول به روش طبیعی تولید می شود.

همانطور که اشاره کردیم از این بود سنگ در هنر پیکر تراشی و مجسمه سازی و زهکشی تونل های زیرزمینی و در تولید صنایع دارویی و چسب و در پرورش دام و دفن زباله های عفونی و در ساختمان سازی ، تصفیه فاضلاب خانگی و شهری و تثبیت خاک و حاصلخیز کردن خاک صورت می گیرد. پودر سنگ ترک دارای مقاومت بالایی می باشد.

همچنین به دلیل این که رنگ آن سفید می باشد می‌ توان آن را به رنگ دلخواه درآورد و همچنین بوی بدی نمی دهد و مواد مضر در آن وجود ندارد و ضد خش می باشد، در صنعت مجسمه سازی از این محصول استفاده زیادی می شود زیرا بسیار نرم بوده و از مقاومت خوبی برخوردار می‌ باشد و به راحتی با صرف زمان کمی خشک می شود و دارای رنگ پذیری خوبی بوده است .

این کالا رنگ سفیدی دارد و بسیار نرم بوده و در برابر ضربه و فشارهای بیرونی و رطوبت مقاوم می باشد. پودر سنگ مرداب نیز نوع دیگر. پودر سنگ بوده است و کاربرد های فراوانی دارد. این پودر سنگ را در صنعت قالب گیری با مخلوط آب در قالب های مخصوص می ریزند.

قیمت خرید پودر سنگ دریا

قیمت خرید پودر سنگ دریا قیمت خرید پودر سنگ دریا متناسب با حجم و نوع بسته‌ بندی آن متفاوت می باشد. پودر سنگ مرداب در عطاری ها عرضه می شود و به نام پودر سنگ نقره یا پودر سنگ مردار معروف می باشد. از این پودر سنگ موارد متعدد استفاده می‌ شود از جمله برای از بین بردن بوی بد کفش در داخل کفش یا میکروب کشی مورد استفاده قرار می گیرد.

پودر سنگ دریا از قیمت فوق العاده ارزان و مناسب برخوردار می‌ باشد از این بود به عنوان جایگزین نمک های کارخانه ای استفاده می شود همچنین طبیعی است. باید به این نکته توجه کنید که پودر سنگ مرداب به عنوان ضد عرق استفاده نکنید زیرا عوارض پوستی را به دنبال می‌ آورد.

استفاده از این ماده برای بدن انسان خطرناک می‌ باشد باعث حساسیت های چشمی و تنفسی و پوستی می شود و برای خون و کلیه ها تهدید به حساب می آید. این پول سنگ ها در بسته بندی متفاوت با حجم متفاوت عرضه می شوند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *