همان طور که از اسم این نوع موزائیک معلوم است پرسی می باشد. این نوع از موزائیک پرسی به وسیله ماشین آلات با فشار 160 bar متراکم می شوند. همان طور که گفته شد، این نوع موزاییک پرسی دارای دو لایه زیرین و رویین می باشد. لایه های رویین از سنگ دانه های ریز، سنگ دانه های درشت، سیمان و مکمل های افزودنی تشکیل شده است. همچنین، لایه های زیرین از بتن پایه تشکیل شده است. 

فروشندگان موزاییک پرسی دو لایه میبد

مشخصات موزاییک پرسی دو لایه

مشخصات موزاییک پرسی دو لایه موزائیک پرسی یکی از پرکاربردترین موزائیک های مورد استفاده در صنعت ساختمان سازی می باشد. این نوع موزائیک از سال های پیش در ایران رواج پیدا کرده است به گونه ای که بیشتر شرکت های ساختمان سازی به مشتریان خود این نوع از سنگها را پیشنهاد می دهند. این نوع موزائیک های پرسی دو لایه دارای انواع مختلفی می باشند. انواع موزاییک پرسی دو لایه عبارتند از: موزائیک پرسی ساب خورده ساده، موزائیک های پرسی که فقط در زیر پارکت و پشت بام های خانه استفاده می شوند، موزائیک های پرسی طرح موج، موزائیک های پرسی طرح پلنگ و موزائیک های پرسی طرح آجر. اینها انواع مختلف موزائیک پرسی هستند که در بیشتر خانه های در حال ساخت مشاهده کردید. این موزائیک های پرسی بهترین گزینه برای به کار گرفتن در پشت بام های خانه شما می باشد. 

قیمت انواع موزاییک پرسی میبد

قیمت انواع موزاییک پرسی میبد ضخامت این موزائیک های پرسی به اندازه 2.5 می باشد. بسیاری از تولیدکنندگان این نوع موزائیک آن را در سایزهای مختلف مانند 30*30 و 40*40 تولید می کنند به همین دلیل است که از آنها بیشتر برای زیر پارکت و پشت بام استفاده می کنند. از دیگر مکان های که می توان از این نوع موزائیک استفاده کرد می توان به روف گاردن و حیاط اشاره کرد. از آنجایی که این نوع از موزائیک های پرسی دارای طرح و رنگ های مختلفی هستند شما می توانید طرح های مختلفی را برای مکان مورد نظر خود انتخاب کنید.
از طرف دیگر، چون این نوع از موزائیک های پرسی دارای منافذ زیادی هستند به همین دلیل می توانند مقادیر زیادی آب را در خود جذب کنند. به همین دلیل، بهترین گزینه برای استفاده از این موزائیک های پرسی در پیاده رو و حیاط های خانه می باشد. قیمت موزاییک پرسی دو لایه به اندازه، سایز، طرح و رنگ آنها بستگی دارد. هر چقدر که اندازه موزائیکها بیشتر باشد و به عبارت دیگر، ضخیمتر باشند، قیمت آنها افزایش می یابد. شما می توانید موزائیک مورد نظر خود را از مراکز فروش موزائیک خریداری کنید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *