پودر سنگ یکی از مصالح ساختمانی می باشد که ترکیب اصلی آن را مواد معدنی تشکیل می‌دهند. عمده ترین این مواد معدنی شامل سنگ آهک، سنگ آهن، کربنات کلسیم و سنگ مرمریت می باشد. کلیه خواص کانی در این پودر یافت می شود. این مصالح ساختمانی دارای سطح تماس بیشتری بوده و طیف متنوعی از آن ها وجود دارد. که نوع قرمز، از متداول ترین آن ها می باشد که در آذرشهر به فراوانی یافت می شود. در این مطلب به معرفی فروشنده پودر سنگ قرمز آذرشهر خواهیم پرداخت.

فروشنده پودر سنگ قرمز آذرشهر

درباره پودر سنگ قرمز بیشتر بدانید

درباره پودر سنگ قرمز بیشتر بدانید  در رابطه با پودر سنگ قرمز می‌توان به مطلب زیر اشاره نمود:

این پودر  به خاطر اینکه از سنگهای تراورتن قرمز به دست می آید، به رنگ قرمز می‌باشد. فرآیند تولید آن به این صورت است که این سنگ ها را باید تحت فشار و ضربه خورد نمود و آنها را به سایز بندی های کوچک تبدیل کرد. گفتنی است که سنگ تراورتن در واقع جزو سنگهای آهکی می باشد. از این رو کربنات کلسیم در آن وجود دارد.

پودر سنگ مذکور که از سنگ های متخلف در رسوبات چشمه های آب گرم به دست می آید از مقاومت بسیار بالایی در شرایط اقلیمی مختلف برخوردار است. شرایط مختلف اقلیمیرنمی تواند ساختار آن را دچار آسیب نماید. همچنین یخبندان های شدید اثری روی آن نخواهد داشت.

در رابطه با مشخصات فیزیکی این پودر باید گفت که وزن مخصوص آن بیشتر از دو نیم می باشد. در برخی مطالعات مقداران دو و شصت و هفت صدم بیان شده است. جذب آن آب توسط این پودر دو و چهار دهم گزارش گردیده. از دیگر پارامترهای فیزیکی و شاخصه های بارز آن تخلخل بالا می باشد که برابر با هشت بوده.

میزان مقاومت فشاری برابر پودر سنگ قرمز نیز پانصد و شش و مقاومت سایشی آن سه می باشد. این پودر سنگ به خاطر رنگ منحصر به فردش در نمای ساختمان ها ی مختلف به کار برده می شود. همچنین برای مجسمه سازی نیز به وفور مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر این در ساخت سنگهای آنتیک و مصنوعی نیز کاربرد زیادی دارد.

قیمت انواع پودر سنگ قرمز آذرشهر

قیمت انواع پودر سنگ قرمز آذرشهر قیمت انواع پودر سنگ قرمز آذرشهر تحت تاثیر چندین عامل قرار دارد. نوع پودر سنگ یکی از این عوامل می باشد. سایز بندی این مصالح ساختمانی نیز عامل دیگری است که می تواند قیمت آن را تغییر دهد. میزان تقاضا برای خرید نیز به عنوان فاکتور بعدی معرفی می شود.

شیوه خرید نیز تا حد زیادی قیمت پودر سنگ را دچار نوسان خواهد کرد. به طوری که با خرید عمده و مستقیم، قیمت ها تا حد بسیار زیادی کاهش می یابند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *