واژه سیمان از چه کلمه ای گرفته شده است؟

یکی از مواد و متریالهایی که در صنعت ساختمان دارای کاربردهای فراوانی است و محصولی استراتژیک  و دارای اهمیت بسیار بالایی می باشد سیمان است. یکی از فرآورده های سیمان که دارای استفاده بسیاری مخصوصا در نمای ساختمان ها می باشد پودر سنگ سیمان سفید است.

کلمه سمنتوم واژه ای رومی می باشد که ریشه کلمه سیمان به آن نسبت داده می شود.

به مخلوط مصالح آهکی، رس و سیلیس و تعدادی از اکسیدهای معدنی که در یک پروسه تقریبا پیچیده و بعد از گرما دیدن در کوره و آسیاب آن، تهیه می شود سیمان گفته می شود.

فروشنده پودر سنگ سیمان سفید تهران

منظور از پودر سنگ سیمان سفید چیست؟

منظور از پودر سنگ سیمان سفید چیست؟ پودر سنگ سیمان سفید دارای چه کاربرهایی می باشد؟

چه تفاوتی مابین پودر سنگ سمان سفید و پودر سنگ سیمان سیاه وجود دارد؟

دو مدل دارای اهمیت بالا از سیمان که استفاده های بسیار فروانی را پاسخگو می باشند پودر سنگ سیمان سفید و پودر سنگ سیمان سیاه هستند.

پودر سنگ سیمان سفید دارای بیشترین کاربرد در زیباسازی نماهای ساختمان ها دارد و همان طور که نام گذاری شده است داری رنگ سفید می باشد.

کاردهای بسیار دیگری نیز برای این ماده وجود دارد که مهمترین آن ها کاربرد آن در ساخت دوغ آب برای سرامیک کف ویلا ها و ساختمان ها و بندکشی نماهای بنا ها می باشد.

تفاوت چندانی در نگهداری و انبار کردن مدل های سیاه یا سفید آن ها موجود نمی باشد  و از منظر چسبندگی و نگهداشت هم بین این دو محصول اختلاف چندانی مشاهده نمی شود.

قیمت بازار پودر سنگ سیمان سفید

قیمت بازار پودر سنگ سیمان سفید چه تفاوت قیمتی بین انواع پودر سنگ وجود دارد؟

فروش پودر سنگ به چه صورتی انجام می پذیرد. قیمت پودر سنگ سیمان سفید در بازار پودر سنگ تقریبا دو برابر نوع سیاه آن می باشد و به علت همین گرانی در مصرف آن باید دقت بیشتری نمود تا صرفه جویی مناسبی صورت بگیرد و از استفاده بیهوده این مواد پرهیز کنیم.

فروش پودر سنگ سفید به دو صورت فله ای و بسته بندی شده در کیسه های مخصوص و با وزن مشخص صورت می گیرد.

ما در مجمع خود بهترین پودر سنگ های سفید از بهترین معادن و کارخانه های سطح ایران را برای شما جمع آوری نموده ایم تا با خرید آن به قیمت مناسب و مزایای دیگر ، دغدغه و مشکلی را در جهت تامین مصالح ، جهت ساختن ساختمان و بنای خویش نداشته باشید.

برای داشتن لیست قیمت می توانید با کارشناسان فروش ما تماس گرفته تا در اسرع وقت، آن ها لیست قیمت را در اختیار شما گذاشته تا بتوانید قیمت ها را به راحتی با هم مقایسه نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *