در صنعت سرامیک یکی از مواد بسیار کاربردی پودر سنگ ها هستند. این محصول با اهداف مختلفی به صورت دوغاب یا خشک شده مورد استفاده قرار می گیرند. قیمت فروش پودر سنگ سرامیک درجه یک با توجه به نوسانات بازار همواره در حال تغییر است. به عنوان بزرگترین مرکز پخش و فروشنده آنلاین قصد داریم به بررسی همه جانبه این محصول و چگونگی سفارش آنلاین آن بپردازیم.فروشنده پودر سنگ سرامیک درجه یک

آیا می دانید پودر سنگ سرامیک چیست؟

آیا می دانید پودر سنگ سرامیک چیست؟ پودر سنگ که در بازار به خاک سنگ نیز معروف است به ماده ای سفید رنگ و تقریباً نرم می گویند که به عنوان محصولی جانبی اما کاربردی در سنگ بری ها و صنعت ساختمانی مورد استفاده قرار می گیرد. برای تولید این محصول از سنگ های سفید و براق استفاده می کنند که در کارخانه با دستگاه های صنعتی کوبیده و به ماده ای نرم و سفید رنگ تبدیل می شوند.
یکی از مصارف گسترده این محصول، جایگزین سیمان در بتن ها و برای پی ریزی و افزایش سفتی بتن است. پودر سنگ آهکی به راحتی سفت و محکم می شود، مقاومت سازه را افزایش می دهد. استفاده از پودر سنگ در ساخت بتن ها طی سال های اخیر در ایران گسترش چشمگیری داشته است. علت این امر کاهش هزینه های تولید و کمک به حفظ محیط زیست می باشد.

برخی دیگر از موادر مصرف و بکارگیری پودر سنگ در صنعت ساختمان سازی عبارتند از:

  • استفاده به عنوان دوغاب کاشی و سرامیک که از ترکیب پودر سنگ و سیمان سفید به دست می آید.
  • پاشیدن پودر سنگ بر روی قیرگونی ساختمان جهت بالا بردن مقاومت آن
  • استفاده در نمای ساختمان ها به ویژه همراه با سنگ های سفید مانند مرمریت
  • بند کشی انواع سرامیک و کاشی های کف ساختمان ها

قیمت بهترین پودر سنگ سرامیک

قیمت بهترین پودر سنگ سرامیک شیوه های فرآوری و تولید این محصول نقش مهمی در افزایش کیفیت و خلوص آنها دارد. همچنین نوع سنگ مورد استفاده برای تولید پودر سنگ نیز می تواند تاثیر بسزایی در درجه کیفیت آن داشته باشد. بنابراین می توان نتیجه گرفت که بهترین پودر سنگ موجود در بازار ارقام تولیدی از سنگ های سفید با درجه خلوص بالا هستند. بدون شک این فاکتور عامل مهمی در تعیین قیمت و درجه بندی این محصولات نیز است.
هر چند عوامل کمی بسیاری مانند هزینه های تولید و شیوه فرآوری نیز نقش مهمی در تعیین قیمت پودر سنگ سرامیک در بازار دارد. با توجه به نیاز صنعت ساختمان سازی به این ماده به ویژه در بند کشی و دوغاب سرامیک ها، معمولاً قیمت ها باید با کمترین نوسانات همراه باشند.
برای شرکت های خدماتی و مهندسی تهیه ارزان و خرید عمده بهترین پودر سنگ سرامیک ها اهمیت زیادی برای صرفه جویی در هزینه ها دارد. از این رو یکی از بهترین شیوه ها ارتباط مستقیم با فروشنده و شرکت های پخش به صورت آنلاین بدون صرفه هزینه های جانبی است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *