پودر سنگ ساختمانی ، به دلیل عملکرد خوب ژل زایی و هزینه کم ، به عنوان یک ماده جایگزین جدید سیمان در بتن استفاده می شود. پودر سیمان که به طور مناسب با قدرت پودر سنگ مخلوط می شود ، می تواند نیاز استحکامی ساختمان را برآورده کرده و هزینه مواد پر کننده را کاهش دهد.

فروشنده پودر سنگ ساختمانی باکیفیت

مشخصات بهترین پودر سنگ ساختمانی

مشخصات بهترین پودر سنگ ساختمانی پودر سنگ از مناطق خرد کننده سنگ تولید می شود . ماسه یک سنگدانه ریز رایج است که در کارهای ساختمانی به عنوان سنگدانه ریز استفاده می شود. در این بین ، نگرانی اصلی یافتن جایگزینی برای ماسه است. جایگزینی ماسه معمولی با پودر سنگ ، به حداقل رساندن ضایعات جامد و بازیابی زباله کمک می کند.

با آزمایشات آزمایشگاهی مشخص شد که بتن ساخته شده از پودر سنگ و تراشه سنگی حدود 15٪ مقاومت بیشتری نسبت به بتن ساخته شده از ماسه و تراشه معمولی آجر دارد. بتن پودر سنگ و تراشه آجر حدود 10٪ مقاومت بیشتری نسبت به بتن معمولی دارد .

نتایج نشان می دهد که می توان ملات ملایم تری را توسط پودر سنگ تهیه کرد. مقاومت فشاری بتن از پودر سنگ14٪ ارزش بیشتری نسبت به بتن ساخته شده از ماسه معمولی نشان می دهد.

هنگام تولید سنگدانه خرد شده ، این فرآیند یک پودر سنگ ایجاد می کند ، که می تواند جمع آوری شده و برای ساختمان سازی استفاده شود. محدوده اکثریت ذرات پودر سنگ بین 1 میکرومتر تا 100 میکرومتر است که حمل و نقل و بازیافت آنها را مشکل می کند. مقدار پودر سنگ تولید شده از کارخانجات خرد شده در چین تقریباً 10 میلیون تن در سال است که بیشتر آن در خاک ریخته می شود.

دفع پودر سنگ یک مشکل عمده زیست محیطی است و بنابراین ، علاقه زیادی برای یافتن راه حل هایی برای استفاده ایمن از آن وجود دارد . سیمان به عنوان عامل ژل ساز در مخازن سنتی در معادن مورد استفاده قرار می گیرد ، در حالی که هزینه بالای سیمان به یک جایگزین مناسب و پایدار با هزینه کم نیاز دارد.بنابراین می توان از پودر سنگ ، به عنوان یک جایگزین عالی و کم هزینه برای سایر مواد ساختمان سازی نام برد .

عرضه پودر سنگ ساختمانی بدون واسطه

عرضه پودر سنگ ساختمانی بدون واسطه در سال های اخیر به دلیل مزیت های زیاد استفاده از پودر سنگ ، فروش پودر سنگ ساختمانی افزایش یافته است .برای انتخاب پودر سنگ باید به موارد زیادی توجه کرد ؛ از جمله : کیفیت ، قیمت ومجموعه ما سعی کرده با عرضه پودر سنگ ساختمانی با کیفیت و با قیمت به صرفه ، مشتریان زیادی را به خود جذب کند ؛ همچنین شما می توانید جهت خرید پودر سنگ با کیفیت به مجموعه ما مراجعه کنید .

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *