استفاده از موزاییک در گذشته منحصر به کف و حیاط فضاهایی مانند حیاط مسکونی و خانه باغ بود. اما امروزه با تولید ترکیبات جدید مانند رزین ها و سایر محصولات پلیمری موزاییک های جدیدتری به بازار عرضه شده اند. سنگ مرمریت مشکی پشت بام سبک یکی از این مصالح می باشد. مزایای استفاده از این نوع موزاییک چیست و از کجا می توان آن را تهیه کرد؟

فروشنده موزاییک پشت بام سبک پلیمری

مزایای موزاییک پشت بام سبک چیست؟

مزایای موزاییک پشت بام سبک چیست؟

یکی از مصالحی که به عنوان کفپوش برای پشت بام می تواند مورد استفاده قرار بگیرد سرامیک کف 80*80 یزد پشت بامی می باشد این محصولات در انواع مختلف گرانیتی، ویبره ای، واش بتن، لاشه ای و شیاردار به بازار مصالح ساختمانی عرضه شده اند و برای کسانی که دوست دارند پشت بام خود را به عنوان محلی برای نشستن و استراحت تبدیل کنند بسیار مفید می باشند.

این مصالح با توجه به این که در معرض عوامل بیرونی مانند تابش نور خورشید و رطوبت قرار دارند باید استحکام و مقاومت کافی داشته باشند. اخیراً رزین ها به عنوان پلیمر در ترکیبات سازنده موزاییک مانند ماسه و سیمان اضافه می شوند و در کنار آنها با استفاده از رنگ های معدنی، طرح های بسیار زیبایی در این مصالح ایجاد می‌شود.

موزاییک های پشت بامی پلیمری دارای تراکم بسیار بالا می باشند و بنابراین قدرت جذب رطوبت بسیار پایینی دارند و در نتیجه در مقابل سرما و یخبندان دچار شکستگی و تخریب نمی شوند.

همچنین به علت نفوذ رنگ های معدنی به اعماق موزاییک مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید دارند و رنگ خود را از دست نمی دهند.

از ویژگی‌های بارز این نوح مصالح برخلاف موزاییک ساده وزن کم آنها می باشد. بنابراین افزایش وزن قابل توجهی را بر کل ساختمان تحمیل نمی کنند.

این نوع موزاییک ها به علت تراکم بالا در مقابل ضربه و فشار استحکام بسیار بالایی دارند و به خوبی قدرت تحمل فشار بالا یا برخورد اشیاء نوک تیز را دارند و دچار ترک یا تغییر شکل نمی شوند.

همچنین سطح رویی این نوع از موزاییک لیز نمی باشد و با داشتن حالت ترمز مانند مانع سر خوردن شخص بر روی خود می شوند.

فروش موزاییک پشت بام سبک ساده پلیمری

فروش موزاییک پشت بام سبک ساده پلیمری چنانچه در زمینه فروش انواع مصالح ساختمانی به خصوص انواع موزاییک دارای فروشگاه می باشید و یا به صادرات این محصول به کشورهای همسایه اشتغال دارید، این نوع موزاییک می تواند گزینه مناسبی برای تجارت شما باشد.

برای خرید این محصول می توانید با مرکز فروش موزاییک پلیمری ارتباط برقرار نموده و ضمن اطلاع از قیمت موزاییک سبک پشت بامی نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *