یکی از کف پوش هایی که از گذشته برای پوشاندن سطح حیاط و یا اماکن عمومی از آن استفاده اسب موزاییک می باشد. موزاییک ها در انواع مختلف طرح و ابعاد در بازار وجود دارند. موزاییک طرح سنگ مصنوعی یکی از انواع این محصولات می باشد.

انواع مختلف این نوع موزاییک ها کدامند  و چگونه می توان آن را از فروشنده این مصالح خریداری نمود؟

فروشنده موزاییک طرح سنگ مصنوعی

انواع موزاییک طرح سنگ مصنوعی

انواع موزاییک طرح سنگ مصنوعی

انواع مختلف موزاییک معمولی و ساخته شده از مواد پلیمری در بازار وجود دارد. موزاییک های معمولی در برابر شرایط نامساعد جوی مانند یخبندان و یا تردد زیاد دچار سایش می گردند و بنابراین کاربرد آنها بسیار کمتر شده و از نظر اقتصادی استفاده از آنها مقرون به صرفه نیست.

بهترین موزاییک طرح سنگ مصنوعی علاوه بر سیمان و ماسه از مواد پلیمری تولید شده در صنایع پتروشیمی به وسیله دستگاه های مخصوص درست می شود.

امروزه استفاده از موزاییک طرح سنگ مصنوعی بسیار رواج پیدا کرده است و از آن علاوه بر حیاط منازل، مجتمع های مسکونی و محوطه کارخانجات برای مکان های پرتردد مانند معابر و پیاده روها  نیز استفاده می‌شود. بنابراین کاربرد زیادی در خدمات شهری شهرداری ها دارد.

در انواع مختلف این نوع موزاییک طرح سنگی از رنگدانه های معدنی در رنگ‌های قهوه‌ای، سفید، آبی، قرمز، سبز  و زرد برای ایجاد طرح های سنگی مناسب و زیبا استفاده شده است.

این رنگدانه‌ها در عمق بافت این نوع موزاییک نفوذ کرده و بنابراین تحت تاثیر اشعه ماورای بنفش تغییر رنگ نمی دهند. استفاده از مواد پلیمری در این موزاییک ها مقاومت و دوام بسیار بالایی در آنها ایجاد کرده است.

تراکم مواد در انواع موزاییک های طرح سنگی بسیار بالا بوده و به همین جهت از نفوذ پذیری بسیار پایینی نسبت به آب برخوردارند و به همین جهت استفاده از این موزاییک ها در مناطق سردسیر و کوهستانی برای حیاط و فضاهای بیرونی مانند پارک ها بسیار مناسب است.

خرید بهترین موزاییک طرح سنگ مصنوعی

خرید بهترین موزاییک طرح سنگ مصنوعی

چنانچه در زمینه فروش انواع مصالح ساختمانی دارای فروشگاه می باشید و یا به صادرات این محصولات به کشورهای همسایه اشتغال دارید. استفاده از موزاییک طرح سنگ مصنوعی می تواند گزینه بسیار مناسبی براي توسعه کسب و کار و تجارت شما باشد.

برای خرید موزاییک می توانید کارشناس ما ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر از سایر مشخصات این محصول و قیمت فروش آن، نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی توسط شما ارسال خواهد شد. در ضمن سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و بنابراین با قیمت ارزان تری می توانيد آن را به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *