برای داشتن طراحی و فضای بهتر منظره استخر، بیشتر صاحبان خانه، موزاییک استخری را به عنوان بهترین گزینه انتخاب می کنند که یکی از قسمت های جذاب استخر شنا است. تنوع زیادی برای انواع موزاییک استخری در بازار وجود دارد. بنابراین انتخاب بهترین نوع موزاییک استخری کمی دشوار است.

فروشنده انواع موزاییک استخری

راهنمای خرید موزاییک استخری

راهنمای خرید موزاییک استخری اگر قصد دارید برای استخر شنا از موزاییک استخری استفاده کنید، ما نکاتی را برای راهنمایی شما هنگام خرید در اینجا توضیح می دهیم.

برخی از انواع موزاییک های مورد استفاده در استخر شنا، به صورت چینی، سرامیکی، سنگ طبیعی و شیشه هستند. در این مقاله به برخی از بهترین انواع موزاییک استخری خواهیم پرداخت.

انواع مختلف موزاییک استخری:

موزاییک استخری از سفال و سرامیک: این نوع موزاییک ها را می توان در طرح های مختلف رنگ آمیزی کرد. برای تطبیق موزاییک استخر شنا با منطقه اطراف می توانید از موزاییک های سرامیکی متناسب با بافت استخر استفاده کنید. برای تأکید بر مرزهای استخر می توانید از موزاییک های چینی با بافت لعاب استفاده کنید. مراحل نصب و تمیز کردن این نوع موزاییک ها در مقایسه با کاشی های دیگر بسیار آسان است.

موزاییک استخری آبی: اگر می خواهید یک استخر شنا رنگارنگ داشته باشید، بهترین گزینه موزاییک استخری آبی است. کاشی های موزاییکی آبی در اندازه ها ، طرح ها و رنگ های مختلف موجود است. اگر برای استخر از این نوع موزاییک ها استفاده می کنید، هر دو سال یک بار کل آب استخر را تمیز کنید تا آلودگی، تجمع مواد شیمیایی، جلبک ها و قالب پاک شود.

موزاییک استخری شیشه ای: این موزاییک های استخری دارای مزایای بسیاری نسبت به کاشی های دیگر است. موزاییک های شیشه ای در طرح ها و رنگ های مختلف موجود است. همچنین عمق استخر را فراهم می کند. رنگ های استفاده شده در موزاییک استخری های شیشه ای گسترده است. نصب موزاییک های شیشه ای کمی دشوار است و در مقایسه با نوع دیگر کاشی ها کمی گران هستند.

شما می توانید طراحی موزاییک استخری را با توجه به نیاز خود سفارشی کنید.

قیمت هر متر موزاییک استخری

قیمت هر متر موزاییک استخری قیمت موزاییک استخری به ابعاد مدنظر شما و طرح های موجود در بازار بستگی دارد و ممکن است متغیر باشد. برای خرید موزاییک استخری با بهترین قیمت شما می توانید مشخصات لازم برای استخر را در نظر گرفته و به مراکز تولید و فروش موزاییک استخری مراجعه کنید تا نسبت به قیمت هر متر از موزاییک استخری اطلاع پیدا کنید.

با دانستن قیمت هر متر از این نوع موزاییک ها و محاسبه ی ابعاد استخر خود، تعداد موزاییک مورد نیاز برای آماده سازی استخر را به دست آورید و قیمت نهایی را محاسبه کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *