هزینه بالای استفاده از سنگ فرش باعث شده تولید کنندگان موزاییک محصولاتی را به بازار عرضه کنند که کیفیتی مشابه سنگ فرش داشته باشد و در عین حال از زیبایی آنها برخوردار و قیمت ارزان تری داشته باشد. ویژگی های موزاییک طرح سنگ فرش پلیمری چیست و قیمت این محصول چقدر است؟شرکت موزاییک طرح سنگ فرش پلیمری

ویژگی های موزاییک طرح سنگ فرش پلیمری

ویژگی های موزاییک طرح سنگ فرش پلیمری

تولید کنندگان موزاییک پلیمری از ترکیب موادی مانند سیمان، ماسه، رزین و رنگ دانه های شیمایی و طی فرآیند پلیمریزاسیون سیمان و کریستاله شدن آن اقدام به تولید محصولی نموده اند که تراکم فوق العاده ای دارد و در عین حال به دلیل نفوذ رنگ دانه ها در عمق این محصولات از زیبایی کم نظیری برخوردار است. سرامیک بهسرام کاشان، جزو بهترین مصالح پرکاربرد ساختمانی محسوب می شود، این سرامیک تنوع مدل، رنگ، اندازه مختلفی دارد که با بهترین کیفیت تولید وعرضه می شود.

میزان استحکام این نوع موزاییک فوق العاده زیاد می باشد و بنابراین مختص مکان های پرتردد می باشند. پیاده روها از اصلی ترین مکان های نصب این مصالح بوده و کاربرد زیادی برای پیمانکاران و خدمات شهری شهرداری ها دارد.

این محصولات مقاومت بسیار بالایی در برابر نور خورشید دارند و تحت تاثیر تابش مستقیم نور آفتاب تغییر رنگ نمی دهند. همچنین میزان جذب رطوبت بسیار پایینی دارند و همین مساله باعث می شود که در روزهای سر و یخبندان تحت تاثیر این عوامل قرار نگرفته و تخریب نشوند.

این موزاییک های پلیمری مقاومت ضد سایشی بسیار بالایی دارند و به همین علت است که مختص مکان های پرتردد می باشند.

ابعاد این موزاییک ها متغیر بوده و در رنگ ها و شکل های متنوع به بازار عرضه می شوند تا همه سلایق را راضی نگه دارند.

قیمت ارزان تر این مصالح و در عین حال مقاومت بالای آنها باعث شده کاربرد و استفاده از آنها به تدریج رو به افزایش باشد.

سرعت نصب این موزاییک جدید نسبت به سنگ فرش بیشتر بوده و در زمان کمتری می توان سطح بیشتری را پوشش داد و به همین خاطر پیمانکاران به استفاده از این مصالح روی آورده اند. سرامیک جی تکنیک دارای خاصیت آبگریزی بوده و مقاومت بسیار بالایی دارد که موجب شده مشتریان زیادی را جذب خود کند که در این مقاله به آن خواهیم پرداخت.

همچنین نسبت به سنگ فرش دارای وزن نسبتا کمتری نیز هستند و در مقابل نیروهای فشاری تحمل بالاتری از خود نشان می دهند.

قیمت موزاییک طرح سنگ فرش جدید در تهران

قیمت موزاییک طرح سنگ فرش جدید در تهران فروشندگان مصالح ساختمانی و کسانی که در زمینه پوشش معابر و پیاده روها به صورت پیمان کاری با شهر داری ها قرارداد دارند می توانند از موزاییک طرح سنگ فرش جدید به عنوان گزینه بسیار مناسبی برای کار خود استفاده کنند.

برای اطلاع از قیمت موزاییک تهران و انواع محصولات مختلف آن می توانید با کارشناس فروش ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر در مورد آنها، سفارش خود را اعلام نمایید تا در اسرع وقت به آدرس اعلامی شما ارسال گردد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *