شرکت موزاییک جدید کف حیاط پرسی شیاردار با سابقه چندین ساله و تجربه بالا و با استفاده از تکنولوژی روز و دستگاه های پیشرفته، بر اساس روش پرسی اقدام به طراحی و ساخت انواع موزاییک در طرح ها و ضخامت های گوناگونی نموده و آنها را با مناسب ترین قیمت به سراسر ایران عرضه می نماید.

شرکت موزاییک جدید کف حیاط پرسی شیاردار

ویژگی موزاییک جدید کف حیاط پرسی شیاردار

ویژگی موزاییک جدید کف حیاط پرسی شیاردار امروزه در اکثر خانه های مدرن و یا ویلاها، کف حیاط توسط موزاییک هایی با نقوش مختلف و یا ساده پوشیده می شود و زیبایی زیادی به فضای خانه و حیاط می بخشد و سبب مرتب و تمیز دیده شدن محیط می گردد.
با پیشرفت صنعت مد و دکوراسیون ساختمان، انواع مختلف موزاییک های جدید فرآوری شده و با طرح های جذابی روانه بازار می گردند. یکی از جدیدترین و زیباترین موزاییک های کف حیاط، موزاییک های پرسی شیاردار هستند. از ویژگی های موزاییک جدید کف حیاط پرسی شیاردار می توان به موارد زیر اشاره کرد:
موزاییک های شیاردار شامل یک لایه رویی که از سیمان، رنگ و سنگدانه های رنگی ساخته شده است و یک لایه زیرین که از بتن تشکیل شده است، می باشند. لایه رویی در واقع همان لایه ای است که دیده می شود و رنگ و طرح موزاییک بر روی آن پیاده می گردد.
این موزاییک ها دارای برجستگی ها و فرورفتگی هایی بر روی سطح خود هستند که با طراحی و رنگ های زیبا، یکی از پر طرفدارترین موزاییک های حیاطی محسوب می شوند. تنوع رنگی این موزاییک ها بسیار زیاد است و این امر سبب می شود که انتخاب برای افراد آسان گردد و طرحی را متناسب با نمای ساختمان و فضای محیط انتخاب نمایند.
موزاییک های پرسی در اندازه های استاندارد 20*20، 30*30 و 40*40 تولید می شوند و رویه کاملا همگنی دارند و با مقاومت فشاری بالا در اثر فشار زیاد و یا عبور وسایل نقلیه و یا خودروهای سنگین دچار ترک و شکستگی نمی شوند. این موزاییک ها علاوه بر حیاط در بیرون و پیاده روها نیز قابلیت استفاده را دارند.
موزاییک های پرسی در مقابل تغییرات فصلی و نوسانات دمایی آب و هوا دچار سایش نمی شوند و راه رفتن بر روی آنها بسیار آسان است. سطح این موزاییک ها به گونه ای ساخته شده است که هیچ نوع لغزندگی بر روی آن ها وجود ندارد.

قیمت موزاییک جدید کف حیاط ویلایی

قیمت موزاییک جدید کف حیاط ویلایی هم اکنون موزاییک حیاط ویلایی در طرح های اشک، مار، کویر، موج، خورشید، آپادانا و … با مواد اولیه گوناگون تولید می شود. از همین رو قیمت موزاییک جدید متغیر است و بستگی به عوامل زیادی دارد. از جمله این عوامل می توان به نوع سنگ ها، رنگ، نوع و طرح موزاییک، ضخامت، روش تولید، سیمان استفاده شده، کیفیت و قیمت مواد اولیه اشاره کرد.
شما می توانید جهت آگاه شدن از لیست قیمت انواع موزاییک به سایت های اینترنتی که در اختیار شما قرار می دهیم مراجعه کنید و در آن انواع موزاییک، طرح های مختلف آن، ابعاد، ضخامت، مشخصات و قیمت آنها را مشاهده نمایید. این قیمت ها هر چند ساعت به روز می شوند و شما می توانید با آگاهی کامل جهت خرید اقدام نمایید.
در صورت نیاز داشتن به راهنمایی و مشاوره می توانید با تیم پشتیبانی ما تماس حاصل فرمایید.

 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *