موزاییک یکی از مصالح ساختمانی پرکاربرد در بازار ایران به شمار می آید که تنوع بالایی دارد و یکی از نمونه های مهم و کاربردی آن، موزاییک استخری تزیینی است که از ظرافت بالایی نسبت به نمونه های دیگر موزاییک برخوردار بوده و در فضای بسیاری از استخرها استفاده می شود. شرکتهای تولید و عرضه کننده موزاییک استخری تزیینی امروزه از روش های غیرحضوری مانند اینترنت و سایت برای معرفی و فروش محصولات خود استفاده می کنند که سایت سنگ پارس، یکی از عرضه کننده های محصول در این حوزه می باشد. 

شرکت موزاییک استخری تزیینی

آشنایی با انواع موزاییک استخری

آشنایی با انواع موزاییک استخری موزاییک در گذشته بیشتر در مکان هایی مانند پیاده روها و یا اماکن عمومی استفاده می شد ولی امروزه با ایجاد تنوع در طرح و مدل های این محصول و پیشرفت در حوزه مصالح ساختمانی، بسیاری از نمونه های موزاییک با طرح های جدید در بازار عرضه می شوند که در نمونه های استخری نیز شرایط به همین صورت است. 

موزاییک های استخری در طرح، مدل و کیفیت های مختلف تولید می شوند و از مهم ترین انواع موزاییک استخری می توان به موزاییک های سه بعدی، موزاییک شیشه ای، موزاییک تزیینی و معمولی اشاره کرد. 

هر کدام از این موزاییک ها نیز در طرح ها و اندازه های مختلف برای استفاده در استخرها طراحی و تولید می شوند. در استخرها از موزاییک بیشتر از سایر مصالح ساختمانی که برای پوشش به کار می رود استفاده می شود چون سطح آن زبر است و از لیز خوردن افراد در محیط استخر جلوگیری می شود و همچنین یک عایق رطوبتی بسیار مناسب برای مکان هایی مانند استخر به شمار می آیند. 

خرید موزاییک استخری تزیینی ارزان

خرید موزاییک استخری تزیینی ارزان موزاییک هایی که در استخرها استفاده می شوند از مقاومت بسیار بالایی برخوردارند تا در برابر عواملی مانند ضربه، مواد شوینده استخری، تغییر دماهای حرارتی و فشارهای وارده مقاوم باشند و به همین دلیل در گذشته کمتر از نمونه های تزیینی که ظرافت بالایی داشتند، استفاده می شد. 

ولی امروزه تولید کنندگان موفق به تولید نمونه های تزیینی با مقاومت بسیار بالا شده اند که در کف و دیواره های استخر به کار می رود و کاملا مقاوم و محکم نیز می باشند. 

یکی از راه های خرید موزاییک استخری تزیینی، ارتباط با شرکتها و مراکز تولید کننده اصلی می باشد که می توان محصول را در حجم های دلخواه و با قیمت های مناسب و ارزان تهیه کرد. 

برای خرید انواع موزاییک های تزیینی ارزان و باکیفیت می توانید با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشد و با توجه به شرایطی که دارید محصول موردنظر خود را با مشورت کارشناسان فروش ما به صورت مستقیم خریداری کنید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *