کاشی آشپزخانه درجه یک و موزاییک اتوماتیک از جدیدترین و بهترین موزاییک است که کیفیت و دوام منحصر به فرد آن نظر بسیاری از مشتریان را به خود جلب نموده و مورد استقبال زیادی از سوی آنها قرار گرفته است. شرکت تولید کننده آن نیز در میبد یزد مستقر است و با استفاده از تجهیزات پیشرفته انواع نمونه های آن را مطابق با استانداردهای روز و با بالاترین سطح کیفی تولید و وارد بازار می کند.

شرکت موزاییک اتوماتیک میبد یزد

مزایای استفاده از موزاییک اتوماتیک

مزایای استفاده از موزاییک اتوماتیک مزایای استفاده از کاشی ارومیه و موزاییک اتوماتیک بسیار زیاد است که به نمونه هایی از آن می پردازیم:

  • این موزائیک با استفاده از دستگاه های تمام اتوماتیک تولید می شود که دارای سطح صیقلی و یکنواخت می باشد چون در طول فرایند تولید ۱۲ بار ساب داده می شود.
  • از مرغوب ترین سنگ معدنی رنگی و از بهترین مواد اولیه تولید شده و در فرایند تولید آنها از سیمان پرتلند تیپ دو بکار رفته است.
  • سیمانی که برای تولید این موزائیک استفاده می شود ۴۰۰ کیلوگرم بر متر مکعب می باشد که با فشار پرس بسیار بالایی نیز تولید می شود.
  • در برابر یخ زدگی مقاومت بالایی داشته و از مقاومت خمشی خوبی برخوردار می باشد.
  • در فرایند تولید این موزائیک از سیستم اتاق بخار و کیورینگ استفاده شده و بیشتر موارد در قطرهای ۳۰ میلیمتر و در ابعاد ۴۰ در ۴۰ تولید می شود و در دو نوع پالت و شیلینگ دسته بندی می شود.
  • انواع موزاییک اتوماتیک در برابر ضربه، فشار، سایش، وزن زیاد و … دوام بالایی داشته و از طول عمر بسیار زیادی برخوردار است.

خرید انواع موزاییک اتوماتیک میبد یزد

خرید انواع موزاییک اتوماتیک میبد یزد در خرید موزاییک یزد در نوع اتوماتیک مشتری از خرید خود رضایت کاملی خواهد داشت چون این محصول دارای کیفیت تضمین شده است و خریدار از دوام، استحکام و استقامت آن اطمینان خواهد داشت.

موزائیک اتوماتیک علاوه بر اینکه دارای دوام بالایی است از رنگ ها و طرح و مدل های مختلفی تولید می شود که به دلیل داشتن طیف های گسترده در مدل های آن و تنوع بالایی که دارد نیاز همه ی مشتریان را پوشش می دهد و با همه ی سلایق سازگار می باشد.

موزائیک میبد یزد بسته به درجه ضخامت و ابعاد دارای قیمت های مختلفی بوده و در صورتی که عمده و بدون واسطه خریداری شود ارزان و باصرفه می باشد و همچنین انواع مدل مختلف آن را به صورت سفارشی در طرح و مدل مورد نظر نیز می توان تهیه نمود. این موزائیک استفاده های گسترده ای دارد و در حیاط ساختمان های مسکونی، تجاری، دولتی، سازمان ها و پیاده روها و …. مورد استفاده قرار می گیرد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *