سفارش موزاییک پشت بام مشهد مدل سنگی در نهایی ترین درجه کیفیت از طریق این مرکز بزرگ پخش به سراسر کشور امکان پذیر می باشد. این محصول از استحکام و دوام فوق العاده بی نظیری برخوردار بوده و کیفیت خود را طی سالیان به اثبات رسانده است.

سفارش موزاییک پشت بام مشهد مدل سنگی

مشخصات موزاییک پشت بام سنگی 30*30

مشخصات موزاییک پشت بام سنگی 30*30 موزائیک پشت بام سنگی در ابعاد سی در سی با بهترین درجه کیفیت که تولید شده از مرغوب ترین مواد اولیه می باشد و با استفاده از برترین تکنولوژی روز دنیا که استانداردترین مقاومت ها را به محصول بخشیده است تهیه گردیده است. این محصولات دارای اشکال سنگی شکل و حالت نقطه مانند دارند و هنگام نصب و‌پرس شدن بر پشت بام مانع از ورود و نفوذ آب به درون خود می شوند.

با استفاده از این موزاییک بر روی پشت بام ها به راحتی می توانید فرش ها و هر چه که خواستید را با خیال راحت شست و شو دهید زیرا بسیار مقاوم بوده و مانع نم زدگی به سقف می شود.

مختصری از ویژگی های این موزاییک را با هم بررسی می کنیم؛

  • موزاییک سنگی در ابعاد  30*30
  • تعداد در یک متر مربع: 11 عدد
  • وزن هر قالب : 4.5 کیلوگرم
  • وزن تقریبی هر متر مربع:50 کیلوگرم
  • نوع سنگ: معدنی
  • نوع سیمان : سیمان خاکستری
  • به صورت فله بارگیری می شود

کاربرد های مختلف این نوع از موزائیک؛

  • در کف پارکت، کف حیاط و پشت بام

سنگ مورد استفاده در تولید این موزاییک ، سنگ معدنی و سیمان مورد استفاده قرار گرفته سیمان خاکستری ( اصطلاحا سیمان سیاه ) است

نمایندگی فروش موزاییک پشت بام مشهد

نمایندگی فروش موزاییک پشت بام مشهد این مرکز پخش بزرگترین نمایندگی فروش موزاییک پشت بام مشهد در سطح کشور می باشد و بهترین نمونه تولیدی از این شرکت را در نهایت کیفیت ممکن و با مناسب ترین قیمت در اختیار تمامی مشتریان عزیز قرار می دهد.

نمایندگی موزاییک پشت بام مشهد یکی از  بهترین صادرکنندگان این نوع از محصول بی نظیر به خارج از مرز های کشورمان می باشد و دارای بالاترین متقاضی در داخل و خارج کشور است.

فروش انواع موزاییک پشت بام مشهد در نهایی ترین درجه کیفیت و در ابعاد و طرح ها و رنگ های مختلف در مناسب ترین نوع قیمت از طریق این مرکز فروش به تمامی نقاط کشور صورت می پذیرد.

این محصول با بهترین روش های مدرن و مقاوم سازی تهیه و تولید گردیده و کیفیت خود را طی سالیان دراز به اثبات رسانده است. فروش موزاییک حیاط با مقاوم ترین حالت صورت می گیرد.

چنانچه خواهان خرید این نوع از موزاییک معروف و مقاوم و شیک می باشید هم اکنون می توانید سفارش خود را به ثبت رسانده و محصول خود را در کوتاه ترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *