در فصل تابستان، عرق کردن یک امر عادی می‌باشد ولی برخی چندان از این موضوع به دلیل کار و ارتباطی که با جامعه دارند، خوششان نمی‌آید به ویژه که، کفش ها نیز عرق کرده و بوی بدی می‌گیرند. در این زمینه، از پودر سنگ گوهر مرداب کفش استفاده می‌نمایند. خرید، نوع سفید این محصول را با بهترین کیفیت به روش های مختلفی، انجام می‌شود.

 

 

خرید پودر سنگ مرداب سفید کفش

مشخصات پودر سنگ مرداب سفید مخصوص کفش

مردار سنگ، که در میان مردم به سنگ مرداب معروف است، جزء محصولات دارویی به شمار می‌رود که بیشتر در رده محصولات سنتی قرار می‌گیرد. این محصول، از آسیاب کردن نوع سنگ تولید می‌شود و از گذشته های دور تاکنون به دلیل خواص گوناگون، مورد استفاده بوده است اما، مشخصات پودر سنگ مرداب سفید مخصوص کفش، چیست؟

باید، بگوییم که در اصل این محصول نقره ای فام است که آن را در بسته بندی های مختلفی ارائه می‌دهند. آن را در زیر کفی کفش می‌ریزند و به این ترتیب، از عرق کردن و منتشر نمودن بوی بد، جلوگیری می‌کند.

خواص استفاده از این نوع سنگ به این شرح است:

  • نوع دفع کننده محسوب می‌شود.
  • میکروب ها را از بین می‌برد.
  • به نحوی گیرنده بوی بد است.
  • دیگر نگرانی بابت عرق کردن پا نخواهید داشت.

البته، توجه داشته باشید که این ماده ممکن است برای برخی حساسیت زا باشد، پس قبل از همه بهتر است، تا به این جنبه نیز دقت نمایید. ولی چگونه می‌توان پودر این سنگ اسلب را با کیفیت عالی به دست آورد؟ در ادامه بیشتر به این موضوع پرداخته ایم.

 

 

مشخصات پودر سنگ مرداب سفید مخصوص کفش

فروش پودر سنگ مرداب با قیمت عمده

اگر در کسب و کار داروی های گیاهی هستید و یا اینکه می‌خواهید به شکل کلی مردار سنگ را به دست آورید، بهتر، است تا به یک مرجع تخصصی در این حوزه سر بزنید. فروش، پودر سنگ مرداب با قیمت عمده به صورت بسته بندی های کوچک و بزرگ انجام می‌شود.

آن طور که می‌دانید، این نوع از محصول نیز، مانند سایر کالاهای دیگر نوع درجه مرغوب و نامرغوب دارد. برای تهیه، بهترین روش مراجعه به فروشنده معتبر است و دیگر نگرانی در مورد ترکیبات سمی، کالا نخواهید داشت.

بنابراین، می‌توانید خرید خود را از این سایت انجام دهید. اینگونه، از تازه ترین قیمت پودر سنگ نیز مطلع می‌شوید و از جانبی، شما راحت نوع، با کیفیت و تضمین شده را تهیه خواهید نمود. نکته دیگری که در این زمینه وجود دارد، خرید، بدون محدودیت است و از هر نقطه ایران، به آسانی قادر هستید سفارش خود را انجام دهید.

 

 

فروش پودر سنگ مرداب با قیمت عمده

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *