پودر سنگ رنگی از محصولاتی است که اغلب در صنعت ساختمان سازی مورد استفاده می باشد، این ماده با نام خاک سنگ و آرد سنگ نیز شناخته می شود و بهترین نوع آن در اصفهان تولید می شود. خرید پودر سنگ رنگی در اصفهان هم به صورت حضوری و هم به صورت غیر حضوری با قیمتی مناسب مقدور می باشد.

خرید پودر سنگ رنگی در اصفهان

موارد کاربرد پودر سنگ رنگی چیست؟

موارد کاربرد پودر سنگ رنگی چیست؟ پودر سنگ تقریبا از مصالح ساختمانی محسوب می شود، اما در موارد دیگری نیز مورد استفاده می باشد. این محصول طی فرآیند سایشی و لایه برداری تولید می شود.

این ماده به صورت صنعتی نیز قابل تولید بوده و به وسیله ی دستگاه و ماشین آلات مخصوصی سنگ ها را خرد می کنند. پودر سنگ ها به وسیله ی فرسایش یخبندان و نفوذ آب به درون سنگ ها هم به طور طبیعی تولید می شود.

کاربرد این محصول در زمینه ی صنعت ساختمان سازی بوده و در انواع ساده و معطر تولید می شود. پودر سنگ معطر در زمینه ی ساخت و ساز جایگزینی مناسب برای سیمان می باشد. از دیگر موارد استفاده پودر سنگ رنگی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

  1. مورد استفاده در تولید چسب و رزین
  2. نماسازی بیرون ساختمان ها
  3. مورد مصرف در زهکشی کانال ها و تونل های زیرزمینی
  4. تثبیت و مقاومت نهایی خاک
  5. مورد استفاده در ساخت دوغاب برای سنگ کاری و کاشی کاری
  6. مورد استفاده برای پاشیدن روی قیر و گونی
  7. روسازی آسفالت و جاده ها و …

علاوه بر این موارد پودر سنگ اسلب موارد مصرف بسیاری اعم از ساخت دارو و مقوا و … دارد که در این مقاله نمی گنجد؛ مواردی که ذکر شد تنها بخشی از کاربرد پودر سنگ رنگی می باشد.

قیمت پودر سنگ رنگی معطر در اصفهان

قیمت پودر سنگ رنگی معطر در اصفهان پودر سنگ ها در انواع مختلف تولید و عرضه می شوند که کاربرد و قیمتی متفاوت با یکدیگر دارند. انواع پودر سنگ عبارتند از:

  1. پودر سنگ آهک
  2. خاک سنگ مرداب
  3. آرد سنگ سفید و یکدست جوشقان
  4. پودر سنگ رنگی
  5. آرد سنگ معطر و …

پودر سنگ رنگی معطر اصفهان اغلب در کارهای ساختمانی مورد استفاده است، اما کاربردهای دیگری نیز دارد:

  • جهت ساخت انواع مجسمه و پیکرتراشی
  • باز کردن راه فاضلاب ها
  • پرورش دام و طیور
  • صنایع غذایی
  • تولید کاغذ
  • استفاده در سندبلاست و …

همانطور که می بینید پودر سنگ گوهر ها محصولی کاربردی بوده و در انواع مختلف تولید می شوند، تولید بهترین پودر سنگ در اصفهان بوده و با قیمتی مناسب به فروش می رسد.

قیمت پودر سنگ منگنز رنگی معطر اصفهان با توجه به کیفیت و کاربردهای بالای آن بسیار ناچیز بوده و افراد می توانند این محصول با کیفیت را به راحتی از دو روش مستقیم و غیر مستقیم خریداری کرده و مورد استفاده قرار دهند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *