موزاییک طرح پارکت، یکی از جدید ترین طرح های موزاییک در بازار های جهانی است. اگر به دنبال قیمت موزاییک و بهترین بازار موزاییک هستید، حتما ما را تا انتهای این مقاله همراهی کنید تا اطلاعات مورد نظر در خصوص موزاییک را کسب کنید.

خرید موزاییک طرح پارکت در تبریز

ابعاد مختلف موزاییک طرح پارکت

ابعاد مختلف موزاییک طرح پارکت امروزه با تولید موزاییک هایی با طرح پارکت، گرایش به سمت این متریال می باشد. مزیت هایی که این موزاییک دارد، باعث شده تا مشتریان برای سهولت و راحتی در کف سازی خود، از موزاییک های طرح پارکت استفاده کنند.

یکی از مزیت های این موزاییک، ابعاد آن است. معمولا موزاییک های طرح پارکت در ابعاد ۲۰ در ۲۰ و ۳۰ در۳۰ استاندارد هستند. ولی بر اساس سلیقه برخی از مشتریان، این نوع موزاییک ها در سایز های دیگر هم تولید شده است.

این سایز ها بزرگ تر از حد معمول است و مانند سرامیک ۶۰ در ۶۰ تولید می شود. شما با تهیه این موزاییک می توانید هم از طرح و رنگ پارکت استفاده کنید و هم با هزینه کمتر، کفپوش خود را نصب کنید.

زیرا این موزاییک در همه ابعاد تولید می شود و شما می توانید با تقسیم بندی مساحت بنای خود، موزاییکی با اندازه مناسب خریداری کنید تا به اصطلاح پرت آن کمتر باشد. به همین دلیل قیمت تمام شده این محصول بسیار کمتر خواهد شد. یکی از مزیت های دیگر آن ابعاد دلخواه خودتان است. ابعاد مختلف خود را به کارخانه داده و آن را تحویل بگیرید.

قیمت موزاییک طرح پارکت در بازار تبریز

قیمت موزاییک طرح پارکت در بازار تبریز امروزه در صنعت ساخت و ساز، موزاییک های طرح پارکت یکی از جدیدترین طرح ها شناخته شده است. زیرا علاوه بر ارزانی نسبت به پارکت، تمام طرح های آن مانند طرح چوب بر روی موزاییک وجود دارد. در بازار تبریز که یکی از قوی ترین بازار های کشور است، قیمت موزاییک طرح پارکت دائم در حال تغییر است.

بهترین راه حل برای اطلاع از قیمت این متریال، استفاده از فضای مجازی است. شما می توانید در همین سایت که لیست قیمت موزاییک طرح پارکت، دائم در حال آپدیت شدن است و شما می توانید از قیمت این طرح آگاهی پیدا کنید.

همچنین شما قادر هستید که پس از آگاهی قیمت ها، نسبت به ثبت سفارش خود اقدام کنید. در بازار تبریز، قیمت این محصول نسبت به محصولات دیگر، بسیار ارزان تر است و شما می توانید با خرید آن، از سرمایه خود به نحوه احسن استفاده کنید.

قیمت پایین این موزاییک در بازار های تبریز، یکی از مزایای این سایت محسوب می شود و شما می توانید طی تماس با بخش فروش از اطلاعات آن ها نهایت استفاده را بکنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *