یکی از مصالح مورد استفاده در همه ساختمان های دارای حیاط و محوطه موزاییک می باشد. این محصول دارای انواع ابعاد و طرح ها بوده و همچنین آن را در رنگ های بسیار  متنوع به بازار مصالح ساختمانی عرضه می کنند. خصوصیات موزاییک شیراز چیست و از کجا می توان با ارزانترین قیمت آن را تهیه کرد؟ با ما بمانید تا بیشتر در مورد این موزاییک بدانیم.

خرید موزاییک شیراز مدل پلیمری

خصوصیات موزاییک پلیمری چیست؟

خصوصیات موزاییک پلیمری چیست؟

موزاییک پلیمری با ایجاد دگرگونی در شکل مولکولی سیمان طی فرآیندی موسوم به پلیمریزاسیون به وجود می آید و ساختار آن را بسیار محکم می کند. طی این فرآیند سیمان کریستاله شده و شبکه ای بلوری در آن ایجاد می شود. موزاییک به دست آمده به این روش استحکام بسیار بالا و در حدود دو برابر بتن دارد.

این نوع موزاییک ترکیبی از پلیمر و بتن بوده و از نظر تنوع رنگ و زیبایی دست کنی از سنگ های طبیعی ندارد. 

این سنگ مقاومت بسیار بالایی در برابر شرایط نامساعد جوی دارد و به عنوان مثال دماهای منفی زیر 50 درجه سانتی گراد را به خوبی تحمل می کند و به همین خاطر می تواند گزینه بسیار مناسبی برای جایگزینی سنگ های طبیعی و مصنوعی باشد.

میزان جذب آب توسط این موزاییک ها بسیار پایین و در حدود 3% می باشد.

رنگ های مورد استفاده در این نوع موزاییک ها سطحی نبوده بلکه در عمق این محصول نفوذ کرده و بنابراین در مقابل نور خورشید و در اثر تغییر دما کیفیت رنگ آنها از بین نمی رود.

رنگ های مورد استفاده در این نوع موزاییک از نوع معدنی بوده و ترکیب رنگ این نوع محصولات می تواند زیبایی زیادی به پیاده روها و کف حیاط بدهد.

از خصوصیات دیگر این محصولات خاصیت ضد سایش آنها می باشد و به همین دلیل این موزاییک ها گزینه بسیار مناسبی برای مکان های پر رفت و آمد بوده و در اثر عبور اجسام سنگین و ضربه دچار تغییر شکل یا شکستگی نمی شوند. 

فروش موزاییک شیراز با ارزانترین قیمت

فروش موزاییک شیراز با ارزانترین قیمت

چنانچه در زمینه فروش انواع مصالح ساختمانی دارای فروشگاه می باشید و یا به عنوان پیمانکار ساختمانی مشغول به کار هستید؛ موزاییک شیراز می تواند نیاز شما به این محصول را تامین کند.

جهت تهیه این محصول می توانید با کارشناس فروش موزاییک شیراز ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر در مورد خصوصیات این محصول و قیمت موزاییک، سفارش خود را اعلام نمایید.

سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی شما ارسال می گردد. در ضمن خرید عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و با قیمت ارزان تری این محصول به دست شما می رسد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *