موزاییک استخری دو نوع عمده دارد که یکی از آن دسته ها، انواع شیشه ای می باشند. این محصولات در داخل کشور هم تولید فوق العاده زیادی دارند و می تواند در میان نمونه های ایرانی، مدل های باکیفیتی را یافت که از خرید قابل توجهی نیز برخوردار هستند.

خرید موزاییک استخری شیشه ای ایرانی

بهترین برند های موزاییک استخری ایرانی

بهترین برند های موزاییک استخری ایرانی در میان تولیدکنندگان کاشی، سرامیک و موزاییک، می توانیم برندهای موفقی را بیابیم که هر کدام در یک، دو و یا هر سه محصول، موفق هستند. برندهای ایرانی امروزه توانسته اند در عرصه صادرات هم برای خود افتخار کسب کنند و در این خصوص پرآوازه باشند.

به طور کلی می تواند در زمینه تولید انواع موزاییک، برندی را موفق تر و بهترین دانست که توانسته باشد به نیازهای گسترده ای پاسخ بدهد. نیاز هایی از قبیل:

  • کیفیت بالای محصولات مخصوصا از جهت استحکام
  • تنوع گسترده در طرح و نقش و ابعاد
  • تولید محصولات متنوع از نظر کارایی
  • تمیز شدن آسان
  • قیمت مناسب

موزاییک استخری به عنوان یک محصول کاربردی که هم در محل های عمومی و هم در اماکن خصوصی استفاده می شود، برندهای خوبی در ایران دارد. اما باید دانست که انواع مختلف این محصول چگونه هستند و نوع شیشه ای که در این نوشتار مورد بحث ما هست، چه ویژگی هایی را دارا می باشند؟

در همین راستا قصد داریم به دو نوع عمده از این محصول اشاره کنیم و عوامل تاثیر گذار بر قیمت آنها را در ادامه بیان نماییم.

قیمت انواع موزاییک استخری شیشه ای

قیمت انواع موزاییک استخری شیشه ای موزاییک های استخری همان طور که در بالا نیز اشاره کوچکی شد، دارای دو دسته بندی کلی زیر هستند:

  1. انواع سرامیکی
  2. انواع شیشه ای

موزاییک های استخری که از نوع سرامیکی هستند مخصوصا به دلیل آنکه اصطکاک بیشتری را ایجاد می کنند، در نتیجه لغزندگی کمتری دارند و برای محل های عمومی کاربرد افزون تری خواهند داشت. در مقابل، موزاییک های شیشه ای به دلیل زیبایی بیشتر، در مکان های خصوصی تر، کاربرد بالایی دارند و البته حتما باید هنگام استفاده از آنها تدابیر لازم را جهت کاهش میزان لغزندگی، در نظر گرفت.

قیمت موزاییک استخری هم می تواند از عواملی مثل آنچه در بالا بیان شد، تاثیر پذیرد و متغیر باشد.

انواع موزاییک شیشه ای ایرانی، مزیت هایی مثل زیبایی بالا، تمیزشوندگی خوب، تنوع خیره کننده در طرح، مدل و ابعاد را به همراه استحکام بالا و خاصیت ضد جلبکی را دارا هستند.

این محصولات با توجه به قابلیت هایی که دارند می توانند در محیط هایی مثل حمام، کف و دیواره استخر مورد استفاده قرار بگیرند. اما این سوال که کدام محصولات می توانند انتخاب مناسبی برای ما باشند، نیازمند دریافت مشاوره از افراد متخصص در این زمینه است که امروزه می توان از اینترنت و این سایت، بهره گرفت.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *