مسباره یا پودر مس

مسباره یا پودر مس یک محصول جانبی است که در کوره های ذوب آهن از سنگ آهن به وجود می آید این پودر دارای کاربردهای فراوان در صنایع مختلف می باشد بیشتر کاربرد مسباره یا پودر مس در صنعت سندبلاست است و برای تمیز کاری سطوح معمولاً برای عملیات رنگ آمیزی استفاده می شود برای آنکه بتوانید مسباره مات و براق را با قیمت مناسب به صورت عمده و غیرحضوری از درب کارخانه خریداری کنید می توانید با کارشناسان تجاری ما ارتباط بگیرید. سرامیک زاهدان یکی از محصولاتی می باشد که امروزه برای زیباسازی خانه ها از آن استفاده می کنند کیفیت این سرامیک بسیار بالا بوده است.

بررسی ویژگیهای مسباره مات و براق

بررسی ویژگیهای مسباره مات و براق

دونوع مسباره یا پودر مس وجود دارد یکی مسباره مات و دیگری مسباره براق از ویژگیهای هر دو نوع مسباره می توانیم به نداشتن آلایندگی برای محیط زیست اشاره کنیم همچنین سختی مسباره نسبت به ساینده های دیگر بسیار بالاتر بوده و باعث تسریع در عملیات بلاستینگ می‌شود. سرامیک صدف اردکان کیفیت بالایی دارد و در انواع طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود.

از ویژگی مهم مسباره یا پودر مس وجود چند وجهی بودن دانه‌های این محصول است که با سطح چسبندگی خاصی را ایجاد کرده و قادر به برداشتن هرگونه آلودگی از روی سطوح می باشد همچنین مسباره قابلیت بازیافت را دارا می باشد و همین امر سبب شده تا خرید این محصول بسیار مقرون به صرفه باشد از ویژگی دیگر مسبار می توانیم به قدرت پاکسازی این محصول اشاره کنیم قدرت پاکسازی مسباره یا پودر مس بسیار بالا بوده و سطوح را می‌تواند با سرعت بیشتری تمیز کند.

کاربرد مسباره یا پودر مس در صنایع مختلف

کاربرد مسباره یا پودر مس در صنایع مختلف

مسباره در صنایع مختلف کاربرد دارد از این محصول برای از بین بردن زنگ زدگی دیوارهای کشتی ها، پل ها، کلیه سطوح فولادی و غیره استفاده می شود و همچنین برای از بین بردن و تمیز کردن سطوح قطعات خودرو نیز استفاده فراوان می‌شود کلاً از مسباره در صنایع مختلفی همچون پالایشگاهها، سکوهای نفتی، پتروشیمی، صنایع دریایی و کشتی سازی خطوط لوله، نیروگاهها، صنایع سیمان، قطعه سازی و غیره کاربرد دارد.

سفارش عمده مسباره یا پودر مس مستقیم از تولیدی

سفارش عمده مسباره یا پودر مس مستقیم از تولیدی

کارشناسان تجاری ما این محصول را در دو نوع مات و براق در کارخانه های تولیدی خود تولید کرده و به صورت مستقیم در اختیار همه خریداران قرار می‌دهد خرید از شرکت تجاری ما به صورت غیر حضوری امکان پذیر میباشد.

شما عزیزان میتوانید مسباره با کیفیت را با قیمت مناسب از این شرکت خریداری نمایید برای خرید می توانید با کارشناسان تجاری ما تماس بگیرید قیمت های اعلام شده از سوی شرکت تجاری ما بسیار کمتر از دیگر شرکت ها می باشد و شما عزیزان با اطمینان کامل می توانید خرید خود را در حجم بالا انجام دهید هر چه حجم خرید شما بالاتر باشد شرکت تجاری ما تخفیفات بیشتر و ویژه‌ای را در نظر گرفته است برای کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *