استفاده از موزاییک قدمتی طولانی دارد و با گذر زمان و پیشرفت های مکرر انسان در زمینه های مختلف انواع گوناگونی از مدل ها و طرح ها و رنگ های مختلفی روانه بازار شده اند و موزاییک لاشه مرمر نیز نوعی از آن ها می باشد. تولید کننده موزاییک لاشه مرمر اصفهان این نوع محصول تولیدی و صنعتی را با کیفیتی عالی به بازار عرضه می کند.  سرامیک زاهدان یکی از محصولاتی می باشد که امروزه برای زیباسازی خانه ها از آن استفاده می کنند کیفیت این سرامیک بسیار بالا بوده است.

تولید کننده موزاییک لاشه مرمر اصفهان

انواع مدل های موزاییک لاشه مرمر

انواع مدل های موزاییک لاشه مرمر انواع مدل موراییک لاشه مرمر وجود دارد که در قسمت زیر به برخی از آن ها به صورت خلاصه اشاره می شود و عبارتند از:

  • موزاییک عسلی لاشه مرمر زرد، این نوع موزاییک که وزن کمی دارد و سطح آن زیبا است و بیش تر برای فضای داخلی منزل به کار می رود و مقاومت فشاری بالایی دارد و همچنین درصد جذب آب کم است و در انواع طرح و رنگ نیز وجود دارد.
  • موزاییک نوع خشخاشی، این نوع موزاییک که از جنس سنگ مرمر می باشد و بسیار محکم و بادوام است و زیبایی خاصی به منزل می بخشد و برای نمای خارجی ساختمان بیش تر مورد استفاده قرار می گیرد.
  • موزاییک سنگ ریزه مشکی لاشی، این نوع موزاییک که تقریبا کم تر مورد استفاده قرار می گیرد و دلیل آن هم بیش تر ترکیب رنگ آن است که مات و تیره می باشد و برای بعضی از قسمت های خاص ساختمان استفاده می شود.

قیمت موزاییک لاشه مرمر پرسی

قیمت موزاییک لاشه مرمر پرسی قیمت موزاییک لاشه مرمر پرسی با توجه به مرغوبیت جنس، کیفیت عالی و طرح و رنگ زیبای آن بسیار مناسب است و با قیمت ارزانی در اختیار خریداران قرار می گیرد.  سرامیک صدف اردکان کیفیت بالایی دارد و در انواع طرح ها و رنگ های مختلف تولید می شود.

موزاییک پرسی به دلیل ویژگی های بارزی که در قسمت بالا به آن اشاره گردید خریداران زیادی را در داخل و خارج از کشور به خود جذب کرده است و این گونه افراد می توانند یا از طریق خرید مستقیم و یا غیر مستقیم اقدام به خرید این نوع محصول تولیدی و صنعتی کنند.

البته بهترین قیمت عمده موزاییک لاشه مرمر به شرایط زیر بستگی دارد:

اولا، شرکت تولید کننده ای که این نوع موزاییک را تولید می کند. دوما، نوسانات ارزی این محصول تولیدی و حتی هنگام صادر کردن آن باید به کشور هایی آن را صادر کرد که نوسانات ارزی کمی دارند.

سوما، عمده یا خرده خریدن آن  نیز یکی دیگر از ملاک های تعیین قیمت می باشد.

چهارما، میزان معروف بودن برند تولید کننده موزاییک که در قیمت و نوع انتخاب ما بسیار مهم است و هم چنین افرادی که این محصول را به صورت عمده یا خرده به فروش می رسانند بستگی دارد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *