موزاییک سرامیکی یکی از انواع مصالح ساختمانی است که در ساخت و ساز از آن استفاده می‌شود. کارخانه تولیدی موزاییک سرامیکی جدید در مراکز و بخش های بیش تر استان ها به خصوص شهر های صنعتی مشغول به کار هستند و روزانه بخش زیادی از نیاز مهندسان و مصرف کنندگان این محصول را تأمین می‌نمایند. این نوع موزاییک به دلیل کیفیت و استحکام و تنوع بالایی که دارد نظر افراد زیادی را به خود جلب نموده است و دارای طرفداران بسیاری می‌باشد.

کارخانه تولیدی موزاییک سرامیکی جدید

ابعاد مختلف موزاییک سرامیکی

ابعاد مختلف موزاییک سرامیکی موزاییک انواع و اقسام گوناگون و متنوعی دارد که بهترین نوع موزاییک متناسب با نیاز و سلیقه ی خریدار متفاوت است زیرا عده ای به دنبال زیبایی بیش تر موزاییک، عده ای به دنبال کیفیت و استحکام بالا و عده ای به دنبال قیمت مناسب آن می‌باشند.

موزاییک ها با توجه به مواد اولیه مصرفی در تولید آن به انواع و اقسام مختلفی از جمله : موزاییک سیمانی، موزاییک ساده، موزاییک پلیمری، موزاییک طرح دار، موزاییک گرانیتی و سرامیکی تقسیم می‌شوند که در ادامه به بررسی ابعاد موزاییک سرامیکی می‌پردازیم.

با توجه به نوع و مکان مورد نظر، موزاییک سرامیکی دارای ابعاد مختلفی است و در سایز ها و اندازه های متفاوتی تولید و روانه بازار می‌شود که چند نمونه از آن ها عبارت است از :

1. موزاییک های سایز کوچک مربعی : این نوع موزاییک برای مکان هایی مانند سرویس بهداشتی و حمام استفاده می‌شود که نمای زیبایی به آن می‌بخشد.

2. موزاییک های سایز بزرگ مربعی : از این نوع موزاییک برای کف استفاده و به کاربرده می‌شود.

3. موزاییک باریک مستطیلی : از این نوع موزاییک برای دکوراسیون و نما های داخلی از جمله آشپزخانه استفاده می‌شود.

4. موزاییک بزرگ مستطیلی : از این نمونه هم برای سرویس های بهداشتی استفاده می‌شود.

5. موزاییک اشکال هندسی مختلف : این موزاییک ها در شکل های مختلفی از جمله:لوزی، سه گوش، هشت ضلعی، شش ضلعی و… تولید می‌شوند که برای ایجاد نمای متفاوت و جذاب و همچنین دکوراسیون مدرن مورد استفاده قرار می‌گیرد.

قیمت بهترین نوع موزاییک سرامیکی

قیمت بهترین نوع موزاییک سرامیکی امروزه به دلیل گسترش علم و فناوری و توسعه تکنولوژی، کارخانجات و شرکت های تولید موزاییک سرامیکی از جمله :شرکت های تولید موزاییک یزد، میبد، اصفهان، کرمان و… در بخش تولید پیشرفت چشمگیری داشته اند که کیفیت محصول مورد نظر را اصل قرار داده اند.

موزاییک با توجه به ویژگی ها و خصوصیات آن دارای قیمت های مختلفی است. قیمت موزاییک سرامیکی با توجه به ابعاد، کیفیت، ضخامت و باریکی، نوع، جنس، نوع مواد اولیه به کار رفته در موزاییک، رنگ و… متفاوت است. کارخانجات بسیاری برای جلب رضایت مشتری در جهت افزایش کیفیت و قیمت مناسب تلاش می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *