این مجموعه با در اختیار داشتن حجم انبوهی پودر سنگ چینی مرغوب، اقدام به توزیع آن به صورت اینترنتی و بی واسطه با قیمت مناسب نموده و در راستای رضایت مشتری تلاش می نماید. ارسال این محصول به سراسر کشور به صورت فله و کیسه ای امکان پذیر می باشد.

پخش کننده پودر سنگ چینی در ایران

تفاوت عمده پودر سنگ چینی با ایرانی

تفاوت عمده پودر سنگ چینی با ایرانی

پودر سنگ چینی در مناطق بارانی جایگزین گچ کاری می باشد و از آن برای پر کردن سازه های خاکی نیز استفاده می شود.

تفاوت عمده پودر سنگ چینی با ایرانی در به کارگیری آن می باشد که از پودر سنگ ایرانی در ساختمان سازی و سفید کاری استفاده می شود و بیشتر برای رشد گیاهان، دوغاب دهی به سنگ، اتصال دهنده و حجم دهنده برای آسفالت جاده، ماده گداز آور برای تولید سرباره مذاب و کوره های انفجاری، اصلاح خاک های اسیدی، باز کردن راه فاضلاب، به عنوان کود کشاورزی، جلوگیری از فساد خاک مورد استفاده قرار می گیرد.

پودر سنگ مواد بسیار ریز و پودری شکل می باشد، استفاده از آن در نمای ساختمان رایج است. این محصول به صورت طبیعی و صنعتی تولید می شود. استفاده از آن از سال ها پیش به جای در صدی از سیمان در بتن برای جلوگیری از آلودگی محیط زیست و صرفه جویی در قیمت نهایی بتن به کار می رفته است. دارای مقادیر زیادی پودر آهک و کربنات کلسیم می باشد و باعث کاهش هزینه اجرای پروژه و کارکردهای بهینه می شود.

 پودر سنگ چینی مقاوم، محکم، جذب و چسبندگی فوق العاده، دارای بلورهای درشت، عدم جذب گرما، بدون هیچ گونه ناخالصی، قیمت ارزان، کیفیت عالی و ممتاز، افزایش استحکام سازه و زیبایی ظاهر، حجم بالا، دوام مطلوب، رنگ دهی مناسب، ارزش بالای صنعتی، استاندارد، عدم تغییر رنگ، فاقد ترک خوردن پس از خشک شدن، تثبیت شکل سازه، خاصیت جلا دهی به بتن را داراست، مقاوم در برابر رطوبت، رنگ های منحصر به فرد، نفوذ پذیری و تراکم زیاد، دانه بندی ریز و ظاهری یکنواخت و یکدست دارد، از آن برای گل سازی، پتینه کاری، تابلوهای نقش برجسته، تزئینات و زیبایی، موزاییک سازی، بلوک زنی، شیشه سازی، مجسمه سازی، پیکر تراشی، سنگ فرش، بند کشی سنگ و سرامیک استفاده می شود.

خرید انواع پودر سنگ رنگی چینی

خرید انواع پودر سنگ رنگی چینی

انواع پودر سنگ رنگی در صنایع مختلف به کار می رود.

برای خرید پودر سنگ تضمینی می توانید به صورت آنلاین و غیر حضوری آن را با قیمت مقرون به صرفه سفارش دهید و در کوتاه ترین زمان دریافت نمایید و خریدی آسان و مطمئن را تجربه کنید.

جهت اطلاع بیشتر و استعلام قیمت محصول، با کارشناسان این مجموعه ارتباط بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *