پودر سنگ سیاه ترکیه یکی از مهمترین و کاربردی ترین مصالحی است که در صنایع ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد و توسط شرکت های پخش و توزیع این پودر در اصفهان و سایر شهرهای کشورمان، در دسترس مشتریان قرار می گیرد. این محصول دارای قدرت چسبندگی فوق العاده می باشد و اگر آن را با سایر مصالح ترکیب کرده و در بنای ساختمان به کار برند، به هیچ عنوان ترک برنداشته و آسیب نمی بیند.

پخش پودر سنگ سیاه ترکیه در اصفهان

توضیحاتی درباره پودر سنگ سیاه

توضیحاتی درباره پودر سنگ سیاه پودر سنگ سیاه یکی از محصولاتی است که در اثر خرد شدن طبیعی و یا مکانیکی انواع سنگ های سیاه به دست می آید؛ جنس این پودر مشابه همان ترکیبات سنگ می باشد و به سبب همین دوام و استقامت بالایی که دارد، از آن برای انجام کلیه امور ساختمان سازی بهره می گیرند، به این صورت که آن را با مصالحی مانند سیمان و یا گچ ترکیب نموده و در بنای اصلی ساختمان استفاده می نمایند.
این پودر هماهنگونه که از نام آن پیداست، از کوبیده و آسیاب شدن سنگ های سیاه مانند گرانیت، مرمریت و … به دست می آید و تمامی خواص این سنگ ها را به خوبی درون خود حفظ کرده و به جهت اینکه به صورت پودر در آمده است، از آن می توان به راحتی برای تولید سایر مصالح ساختمانی استفاده کرد و دوام و استقامتی نظیر سنگ های موجود در طبیعت را به وجود آورد.

قیمت روز انواع پودر سنگ ترکیه

قیمت روز انواع پودر سنگ ترکیه کشور ترکیه یکی از بزرگترین مراکز تولید انواع پودر سنگ سیاه در خاورمیانه می باشد؛ خط تولید این محصول شامل استفاده از دستگاه هایی مانند سنگ شکن، آسیاب و سرند می باشد.
در واقع می توان گفت در ابتدا سنگ های مورد نیاز را از طبیعت استخراج کرده و آن را به کارخانه مخصوص برده و توسط این دستگاه ها اقدام به خرد کردن آن می نمایند؛ سپس قطعات خرد شده را درون دستگاه آسیاب ریخته و آن را به صورت پودر در می آورند و در نهایت برای اینکه هیچ گونه اثری از سنگ های درشت در آن باقی نماند، آن را از سرند عبور داده و در پایان بسته بندی نموده و از طریق مراکز فروش، در دسترس مشتریان قرار می دهند.
شایان ذکر است که سایت اینترنتی ما مدت هاست که با فروش انواع پودر سنگ به صورت فله و یا بسته بندی شده در خدمت صنایع مختلف ساختمان سازی و کشاورزی می باشد.
شما عزیزان می توانید جهت اطلاع دقیق از قیمت پودر سنگ سیاه ترکیه با کارشناسان ما تماس حاصل فرموده و سپس سفارش خود را ثبت کرده و در کوتاه ترین زمان ممکن از ما تحویل بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *