پودر سنگ دولومیت نوعی پودر آهکی است که که با رنگ علی مختلفی تولید می گردد، از این رنگ ها می توان خاکستری، سفید، زرد و سیاه نام برد. این پودر خام لایه های ضخیمی دارد و طی فرآیند هایی به پودر تبدیل می شود تا کاربرد آن آسان تر گردد. در کل این پودر کاربرد های فراوانی دارد و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار می گیرد، این نمایندگی بهترین پودر سنگ خام را به مشتریان می دهد. 

نمایندگی پودر سنگ دولومیت خام

کاربرد های پودر سنگ دولومیت خام

کاربرد های پودر سنگ دولومیت خام دولومیت به عنوان ماده معدنی کاربردهای بسیار کمی دارد. با این حال، دولوستون تعداد زیادی کاربرد دارد زیرا در ذخایر معدنی به اندازه کافی بزرگ وجود دارد. متداول ترین کاربرد دولوستون در صنعت ساخت و ساز است. خرد شده و اندازه آن برای استفاده به عنوان ماده پایه جاده، مصالح در بتن و آسفالت ، بالاست راه آهن، رپ رپ یا پر شده است. همچنین در تولید سیمان کلسیم شده و به بلوک هایی با اندازه خاص که به “سنگ ابعاد” معروف است، خرد می شود. 

واکنش دولومیت با اسید نیز آن را مفید می کند. این ماده برای خنثی سازی اسید در صنایع شیمیایی، در پروژه های ترمیم جریان و به عنوان نرم کننده خاک مورد استفاده قرار می گیرد. دولومیت به عنوان منبع منیزیم، افزودنی خوراک دام، ماده پخت كننده در فرآوری فلز و به عنوان ماده ای در تولید شیشه، آجر و سرامیک استفاده می شود. کاربرد های فراوان این پودر باعث شده تا هر روزه محبوبیت بیشتری را به دست بیاورد. 

خرید انواع پودر سنگ دولومیت فولادسازی

خرید انواع پودر سنگ دولومیت فولادسازی انواع پودر سنگ دولومیت وجود دارد که برخی از آنها در فولاد سازی کاربرد دارند. خرید این پودر ها به صورت عمده و جزئی مطابق با سفارش مشتریان انجام می شود تا متناسب با نیاز آنان باشد. با مراجعه به این سایت می توانید خرید خود را به آسانی و تنها با چند کلیک ساده انجام دهید و پس از پرداخت مبلغ سفارش به روش الکترونیکی آن را درب محل تحویل گرفت. خرید عمده و تناژ بالا و به صورت آنلاین کمک می کند تا هم هزینه ها کاهش پیدا کند و هم از توفیقات ویژه مطلع شوید. 

در زمان خرید پودر سنگ دولومیت مخصوص فولاد سازی باید به درجه کیفی، کاربرد و قیمت آن نیز توجه کرد تا بتوان بهترین نوع را بر اساس نیاز و بودجه خود انتخاب کرد. خرید آنلاین از این سایت زمینه مقایسه نمونه را از نظر کیفیت و قیمت فراهم می کند که از نظر مشتریان با استقبال روبه رو شده است. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *