از جمله مصالحی که برای پوشش  سطح خاکی باغ مورد استفاده قرار می گیرد و جایگزین بسیار مناسبی به جای سیمان کاری است موزاییک کف حیاط  می باشد. با توجه به اینکه این مصالح در معرض عوامل مختلف آب و هوایی قرار دارند باید از استحکام کافی برخوردار باشند. مشخصات موزاییک کف باغ پلیمری چیست و چگونه می توان آن را از نمایندگی این محصول خریداری نمود؟

نمایندگی موزاییک کف باغ پلیمری

مشخصات موزاییک کف باغ پلیمری

مشخصات موزاییک کف باغ پلیمری

استفاده از انواع مختلف موزاییک به عنوان کف پوش برای کف باغ از گذشته مرسوم بوده است که زیبایی خاصی به محیط باغ می بخشند.

موزاییک های قدیمی پس از طی مدت کوتاهی تحت تاثیر نور خورشید و یا یخبندان کیفیت رنگ و استحکام خود را از دست داده  و بنابراین چاره‌ای جز تعویض آنها وجود ندارد و همین مساله بار مالی زیادی را بر دوش مالک باغ تحمیل می کند. در موزاییک های جدید ترکیبی از مواد معدنی و شیمیایی به کار رفته است. در این موزاییک ها بافت مولکولی سیمان تحت واکنش های پلیمریزاسیون کریستاله می شوند.

از مشخصات این نوع موزاییک های کف باغی استفاده از مواد پلیمری در ساختار آنها می باشد که با ایجاد تراکم و فشردگی در موزاییک باعث مقاومت بسیار بالای آن در برابر ضربه و یخبندان می شود.

این موزاییک ها نفوذ پذیری بسیار پایینی در حدود 3 درصد نسبت به آب دارند و به همین دلیل در مناطق سردسیری و در اثر یخبندان دچار شکستگی و ترک نمی شوند.

این مصالح در 3 سایز 40* 40، 60*40، 45*45 و در ضخامت 2.5 سانتی‌متر تولید و به بازار عرضه می شوند.

از مشخصات این نوع موزاییک ها  عدم تاثیر پذیری رنگ آنها از نور خورشید می باشد. رنگدانه های معدنی به کار رفته در این موزاییک ها در اعماق بافت آن نفوذ کرده و بنابراین با گذر زمان تغییر رنگ نمی دهند.

قیمت جدیدترین انواع موزاییک کف باغ

قیمت جدیدترین انواع موزاییک کف باغ

چنانچه در زمینه فروش انواع مصالح ساختمانی دارای فروشگاه می باشید و یا به صادرات این محصولات به کشورهای همسایه اشتغال دارید. استفاده از موزاییک کف باغ می تواند گزینه بسیار مناسبی براي توسعه کسب و کار و تجارت شما باشد.

براي خرید جدیدترین موزاییک می توانيد با نمایندگی آن ارتباط برقرار نموده و ضمن کسب اطلاعات بیشتر از سایر مشخصات انواع این محصول و قیمت موزاییک، نسبت به سفارش آن اقدام نمایید.

سفارش شما در اسرع وقت و با رعایت شرایط حمل و نقل سالم به آدرس اعلامی توسط شما ارسال خواهد شد. در ضمن سفارش عمده این محصول مشمول تخفیف ویژه بوده و بنابراین با قیمت ارزان تری می توانيد آن را به دست آورید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *