یکی از انواع کفپوش که البته از آن در فضای باز بهره می برند؛ موزاییک است که در ظاهر شاید شباهتی به مصالح طبیعی مانند سنگ داشته باشد؛ اما در واقع با آنها فرق دارد. اما یکی از انواع موزاییک که از آن جهت نصب در حیاط های کوچک و بزرگ بهره برده و همواره جلوه ظاهری زیبا و چشم نوازی را دارا می باشد؛ موزاییک رنگی حیاط است که در برابر آب و باران مقاوم بوده و از این رو آن را به عنوان موزاییک ضد آب می شناسند. هم اکنون از معتبرترین محل عرضه موزاییک می توانید این محصول رنگی و متنوع را تهیه نمایید.

محل عرضه موزاییک رنگی حیاط

معرفی انواع مدل موزاییک حیاط

معرفی انواع مدل موزاییک حیاط موزاییک از قدیمی ترین و البته بهترین مصالح ساختمانی به شمار می آید که از آن به منظور نصب در فضاهای بیرونی که در مجاورت هوای آزاد قرار دارند؛ استفاده می نمایند، در واقع موزاییک به عنوان کفپوش، تمام سطح حیاط و محوطه های باز را پوشانده و آنها را برخوردار از پوششی مقاوم همراه با یک چشم انداز خاص و زیبا خواهد ساخت؛ اما یکی از انواع این محصول که بیش از همه در معرض کاربرد قرار گرفته؛ موزاییک حیاط است که در ادامه به معرفی انواع مدل های آن خواهیم پرداخت:

  1. مدل گرانیتی: به عنوان موزاییک رنگی نیز شناخته شده و در زمینه های رنگی بی نظیری مثل زرد، قرمز و غیره به نمایش درآمده است؛ لذا می توان آن را از موزاییک های تزئینی نیز به شمار آورد.
  2. موزاییک حیاط مدل پلیمری: یکی از ویژگی های بارزی که در این موزاییک به چشم می خورد، مقاومت بسیار بالای آن می باشد که از هر مدل دیگری بیشتر است.
  3. موزاییک حیاط مدل شیاردار: طرح های جذاب و متنوع از قبیل طرح هندسی را می توان در این موزاییک مشاهده کرد و با توجه به برخورداری از شیارهای مختلف به این نام ملقب گشته است.

خرید انواع موزاییک ضد لغزش

خرید انواع موزاییک ضد لغزش یکی از مهمترین مشخصه ای که باید هر موزاییک از آن برخوردار باشد؛ ضد لغزش بودن است که البته برخی از مدل های این محصول از چنین خصیصه ای برخوردار نبوده و لذا از آنها برای نصب در پارکینگ بهره می برند؛ حال از جمله موزاییک هایی که با مشخصه مهم و برجسته ای مثل ضد لغزش بودن همراه می باشد؛ موزاییک رنگی است که البته آن را به عنوان موزاییک گرانیتی هم می شناسند.

این محصول ضمن اینکه از ظاهری دلنواز برخوردار بوده و جلوه خوبی را به هر یک از حیاط های ساختمانی و ویلایی اعطا خواهد کرد؛ به عنوان موزاییک ضد لغزش، مانع از سُر خوردن و لغزش افراد شده و لذا خطر افتادن آنها در روزهای بارانی و یخبندان را به صفر می رساند؛ اکنون می توانید خرید انواع موزاییک ضد لغزش عمده در سایز و اندازه های مختلف را انجام داده و از این محصول بی نظیر برخوردار شوید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *