پودر سنگ ساختمانی رنگی نوعی از مصالح ساختمانی است که از خرد کردن سنگ ها به دست می آید که از کانی های مختلفی مانند کلسیم کربنات، سنگ آهک و مرمر تشکیل شده که عمدتا برای افزایش میزان استحکام در ساختمان ها به کار برده می شود. قیمت این پودر بسته به ترکیبات آن متفاوت بوده و در صورت خرید عمده امکان تهیه آن با قیمت ارزان تر میسر و فراهم است.

قیمت پودر سنگ ساختمانی رنگی

مناسب ترین انواع پودر سنگ ساختمانی

مناسب ترین انواع پودر سنگ ساختمانی در صنعت ساخت و ساز از انواع مصالح گوناگون برای بخش های مختلف استفاده می شود که هر یک به تناسب ویژگی های مختلفی دارند. به عنوان مثال می توان از پودر سنگ نام برد که بخشی از مصالح ساختمانی را تشکیل می دهد و برای سرامیک کاری و کاشی کاری با آب و مواد دیگر مخلوط شده و سبب استحکام آن می شود.

نوع پودر سنگ به نوع کانی ها و سنگ هایی بستگی دارد که از آن تشکیل شده است. به عنوان مثال گرانیت، سنگ آهک و مرمر از جمله سنگ هایی هستند که در صنعت ساختمان سازی به کار برده شده و سبب افزایش مقاومت ساختمان می شوند.

مناسب ترین این تجهیزات در قیرگونی و همچنین ساخت نما نیز مورد استفاده قرار می گیرند. این مواد علاوه بر این که به شکل طبیعی در طبیعت تولید می شوند، در کارخانجات و به شیوه صنعتی نیز تهیه آنها صورت می گیرد. 

در نوع طبیعی عوامل فرسایشی موجب خرد شدن سنگ ها و سایش آنها شده و منجر به پودر شدن آنها می شود. در این صورت این ترکیبات به کمک ماشین آلات سنگ شکن خرد شده و به شکل پودر مبدل می شوند که به آنها خاک سنگ نیز گفته می شود.

پودر سنگ با ترکیبات مختلفی تهیه می شود که نوع خلوص آنها متفاوت بوده و هر کدام قیمت خاص خود را دارد. از این رو برای خرید بهترین پودر سنگ لازم است تا پس از مشاهده خصوصیات آن نسبت به خرید در مقادیر دلخواه اقدام شود.

فروشگاه بهترین پودر سنگ رنگی ساختمانی

فروشگاه بهترین پودر سنگ رنگی ساختمانی همان طور که در مطالب قبلی نیز به آن اشاره شد، پودر سنگ با درجه خلوص متفاوت عرضه می شود که نمونه های آن را می توان در فروشگاه عرضه کننده مشاهده کرد.

انواع پودر سنگ عبارتند از:

  • پودر سنگی سوپر
  • پودر سنگ سفید
  • پودر سنگی رنگی

برای فروش این محصولات در بسته بندی های 50 و 25 کیلوگرمی آماده شده و به فروش می رسد. بر این اساس مشتریان بر طبق تقاضای موجود پودر یا آرد سنگ را با توجه به کاربری آن و بسته به محل استفاده خریداری می کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *