موزاییک طرح سنگ در حال حاضر در طرح های مختلف موجود است، از این رو می‌ توان از آن برای فضا های مختلف استفاده نمود. در خصوص قیمت موزاییک طرح سنگ مصنوعی باید بدانید وجود انواع مختلف این محصول موجب شده است که با قیمت های مختلفی به فروش برسد، اما به طور کلی این متریال قیمت ارزانی دارد که همین امر مهمترین دلیل محبوبیت آن می باشد.

قیمت موزاییک طرح سنگ مصنوعی قرمز

مشخصات موزاییک طرح سنگ مصنوعی

مشخصات موزاییک طرح سنگ مصنوعی

وجود انواع مختلف مصالح در بازار امروز، موجب شده است که افراد ابتدا تمامی این متریال ها را بررسی کرده و سپس بتوانند کاملا متناسب با سلیقه خود آن چه را که می خواهند انتخاب کنند.

در این بین یکی از جدیدترین این مصالح، موزاییک پلیمری یا طرح سنگ بوده که می توان گفت به عنوان سنگ های مصنوعی به شمار می رود. این موزاییک ها ترکیب بسیار جذابی داشته و از طرفی به دلیل بالا بودن استحکام، جزو آن دسته از مواردی هستند که می توانند در شرایط آب و هوایی نا مناسب مثلاً دمای ۵۰ درجه کاملا مقاوم باشند.

با این حال باید دقت داشته باشید یکی از مهمترین مشخصات موزاییک های طرح سنگ، شباهت بسیار زیاد آن به سنگ های طبیعی بوده و رنگ طبیعی آن نیز موجب شده است که استفاده از آن روز به روز رونق پیدا کند.

استفاده از این موزائیک ها در نمای داخلی و بیرونی منازل جهت پایین‌ تر آوردن هزینه ساخت و ساز در مقایسه با سنگ های طبیعی بی نظیر می باشد.

این موزاییک ها به صورت فشرده و متراکم ساخته شده که این تراکم به دلیل فشاری است که از دستگاه در زمان ساخت و تولید به بتن وارد می شود.

از جمله مهمترین کاربرد های این موزاییک ارزان و البته باکیفیت، می توان به استفاده در سنگ کف حیاط، سنگ کف پارکینگ، سنگ فرش حیاط، محوطه سازی پارک ها و فضا های شهری، طراحی پشت بام، رمپ ها، پیاده روها، کفپوش ساختمان و غیره اشاره نمود.

خرید موزاییک طرح سنگ قرمز ارزان

خرید موزاییک طرح سنگ قرمز ارزان

موزاییک طرح سنگ همانطور که گفتیم دارای طرح و رنگ های مختلف بوده که در این بین موزاییک طرح سنگ مصنوعی قرمز جزو موارد زیبا و البته پر کاربرد این محصول به شمار می‌ رود.

هنگامی که شما قصد خرید موزاییک طرح سنگ قرمز را داشتید باید بدانید یکی دیگر از دلایل رونق خرید و فروش این محصول قیمت مناسب آن بوده که موجب شده است در حال حاضر به عنوان یکی از پر مصرف ترین کفپوش های فضای باز مورد استفاده قرار گیرد .

توجه داشته باشید این موزائیک ها معمولاً در دو سایز 40 در 40 و 30 در 30 تولید می شود که طراحی آن در سایز استاندارد موجب شده است حمل و نقل و نصب آن آسان باشد.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *