موزاییک ضد سرما نوعی موزاییک پلیمری با قدرت مقاومتی و چسبندگی بسیار بالاست و همان طور که از نامش پیداست، جهت استفاده در مناطق سردسیر و دمای زیر صفر بسیار مناسب است. قیمت موزاییک ضد سرما پلیمری حیاط بر اساس نوع سنگ، مدل، طرح، ضخامت، روش تولید، کیفیت و قیمت مواد اولیه متفاوت است. مصرف کننده محترم می تواند جهت کسب اطلاعات بیشتر با واحد فروش ما ارتباط برقرار نماید و لیست قیمت را استعلام کند.

قیمت موزاییک ضد سرما پلیمری حیاط

جدیدترین موزاییک ضد سرما پلیمری حیاط

جدیدترین موزاییک ضد سرما پلیمری حیاط امروزه با پیشرفت صنعت مد و دکوراسیون ساختمان و ساخت و ساز های بیشتر، اکثر خانه های مدرن و یا ویلا ها، جهت پوشاندن کف حیاط از موزاییک های پلیمری استفاده می کنند. این موزاییک ها علاوه بر جلوه زیبایی که به فضای خانه و حیاط می بخشند، مقاومت مکانیکی بسیار بالایی دارند و قابلیت تحمل اجسام سنگین را دارا می باشند.
جدیدترین موزاییک ضد سرما پلیمری حیاط دارای طرح ها، مدل ها و رنگ های متنوعی است و علاوه بر استفاده در حیاط منازل و یا ویلاها، به عنوان کف پوش در پیاده روها، بیمارستان ها، ادارات، فضای سبز، پارکینگ، پشت بام، انواع کف پوش های ساختمانی، پارک، نیز مورد استفاده قرار می گیرد.
از بارزترین ویژگی های این موزاییک های پلیمری می توان به مقاومت بالای آنها در برابر ضربه و یخ زدگی اشاره کرد. در واقع سیمان، سنگ و ضخامت به کار رفته در این موزاییک ها به گونه ای است که علاوه بر مقاومت در برابر سرما، در برابر گرما و اشعه ماوراء بنفش نیز استحکام بالایی دارد.
به طور کلی موزاییک ها به موزاییک سیمانی، شیاردار، سنگ دار، پلاکی و پلیمری تقسیم می شوند که در این بین موزاییک های پلیمری یکی از بهترین و جدیدترین موزاییک ها و جایگزین سنگ های طبیعی به حساب می آیند. این موزاییک ها با ترکیب بتن و پلیمر و سنگ های مصنوعی ساخته شده اند و در مقابل نوسانات دمایی تحمل بالایی دارند.
موزاییک های پلیمری مزیت های فراوانی دارند. از جمله مزایای این موزاییک ها می توان به عایق صوتی و حرارتی، عدم فرسودگی، رنگ بندی زیاد، مقاومت خمشی بالا، عدم شکستگی، ظاهر شیک، ضد سرما و یخبندان بودن  آنها اشاره کرد.
این موزاییک های پلیمری جدید بیش از 300 نوع طرح و رنگ متنوع دارند که بر حسب کاربرد و سلیقه مشتریان قابل انتخاب می باشند.

خرید انواع موزاییک ضد یخ فوق سبک

خرید انواع موزاییک ضد یخ فوق سبک شما می توانید برای خرید انواع موزاییک فوق سبک و ضد یخ به صورت های مختلفی عمل نمایید. ما در جهت تسهیل روند خرید و جلب رضایت شما، با طراحی سایت های اینترنتی انواع موزاییک را با ذکر مشخصات و قیمت درج نموده ایم.
این موزاییک ها از نظر کیفیت تضمین شده هستند و با تراکم بالا و جذب آب پایین و مقاومت فشاری و سایشی بالا، برای استفاده در هر مکانی مناسب می باشند. موزاییک های پلیمری بسیار سبک هستند و با اجرای آسان، به سرعت بخشیدن روند کار شما بسیار کمک می کنند.
برای مشاهده کامل محصولات می توانید از وب سایت های ما دیدن فرمایید و در صورت نیاز داشتن به اطلاعات کامل تر با ما تماس بگیرید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *