یکی از کفپوش هایی که از قدیم الایام تا کنون مورد توجه بسیاری قرار داشته، موزاییک است. این محصول، در ابعاد، مدل ها و رنگ های گوناگونی وجود دارد و از سویی، به روش های مختلفی نیز ساخت می شود. بحث ما در این مطلب، بیشتر درباره موزاییک باغی واش بتن است. همینطور به موضوع خرید با قیمت ارزان آن نیز اشاره می نماییم.قیمت موزاییک باغی واش بتن ارزان

خصوصیات موزاییک باغی واش بتن

خصوصیات موزاییک باغی واش بتن امروزه در مکان های مختلفی از موزاییک ها استفاده می کنند که بر اساس کیفیتی که دارند، به کار گرفته می شوند. در زمینه، خصوصیات موزاییک باغی واش بتن در گام نخست، باید خود بتن شسته را معرفی کنیم. این محصول، از ترکیب سنگدانه های معدنی، سیمان، چسب بتن، رنگ های طبیعی و سایر مواد افزودنی، ساخته می شود.

آن را در طرح های مختلفی می شود مشاهده کرده که نوع موزاییکی آن شامل دو مدل برجسته و ساب خورده است. از طرفی، انواع موزاییک باغی در ابعاد و ضخامت های مختلفی وجود دارد که عموماً نوع واش بتن، دارای عرض 40 و طول 60 سانتی متر می باشد. 

باید گفت، این نوع از کفپوش، خصوصیات متعددی هم دارد که در پایین به برخی از مهمترین ها اشاره می کنیم:

  • سنگدانه های یکنواخت و با تراکم بالا روی محصول قرار می گیرند.
  • مقاومت بالایی در مقابل گرما، سرما و نفوذ آب دارند.
  • آنان را با سیمان های با کیفیت و سایر مواد اولیه دیگر مرغوب می سازند.
  • مش سنگدانه هایی که به کار گرفته می شوند، یکسان است.
  • در برابر فشارها و وزن های سنگین نیز مقاومت بالایی از خود نشان می دهد.

خرید انواع موزاییک باغی درجه یک

خرید انواع موزاییک باغی درجه یک در هنگام خرید انواع موزاییک باغی درجه یک، تمامی مواردی که در بالا ذکر کردیم را در نظر داشته باشید. از سوی دیگر، طبق سلیقه خود طرح ها و رنگبندی های گوناگون محصول را به دست آورید. جهت نصب هم، حتماً سعی کنید تا از افراد کارکشته در این حوزه استفاده کرده تا موزاییک ها در مدت زمان طولانی، همچنان سالم بمانند.

در هر حال، موزاییک درجه یک را با بهترین ترکیب مواد اولیه می سازند. آنان را به شکل پرسی بیشتر تولید می کنند که دوام و استحکام زیادی دارد. در این حوزه، دسته بندی ها بیشتر بر اساس رنگ و مدل صورت می گیرد. از جمله طراحی های خاص موزاییک های مخصوص باغی، می توان به طرح خورشید، اطلسی، موج دار و غیره اشاره نمود.

در کل، برای شمایی که می خواهید نوع مرغوب و زیبای این موزاییک ها را به دست آورید، پیشنهاد می کنیم که جهت خرید، با عرضه کنندگان همین سایت تماس بگیرید. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *