امروزه جهت ساخت و ساز و مجسمه سازی از پودر سنگ استفاده زیادی می گردد. زیرا در مرحله اسکلت ساختمان سازی امروزه از بتن استفاده می نمایند که این پودر با بتن میکس می گردد و ساختمان را محکم می نماید و در ضمن از لحاظ قیمتی بسیار باصرفه می باشد. پودر سنگ اصفهان ویژگی و مزایای بسیار متمایزی داشته و قیمت بسیار مقرون به صرفه ای دارد؛ همین علت سبب گردیده فروش این پودر سنگ به دلیل کیفیت عالی بسیار زیاد باشد.

فروش پودر سنگ اصفهان با کیفیت عالی

پرطرفدارترین انواع پودر سنگ اصفهان

پرطرفدارترین انواع پودر سنگ اصفهان همانطور که گفته شد پودر سنگ اصفهان به دلیل مزیت هایی مانند قدرت چسبندگی بالا و قیمت بسیار مقرون به صرفه بسیار متمایز می باشد. این پودر در انواع مختلفی دسته بندی می شود. پودر سنگ سفید اصفهان یکی از پرفروش ترین و پرطرفدارترین پودر می باشد زیرا بسیار کیفیت بالایی دارد. در زیر با انواع پودر سنگ اصفهان آشنا می شویم.

  • پودر سنگ رنگی: این نوع از پودر در رنگ های مختلف مانند سبز، قرمز و سفید می باشد که از رنگ سبز آن جهت مصارف مجسمه سازی و چسب سرامیک استفاده می گردد ولی پودر رنگ سفید یکی از پرمصرف ترین خاک سنگ در صنعت ساختمان سازی و دامی می باشد.
  • پودر سنگ جوشقان اصفهان:  این نوع از پودر سنگ آهک جهت سنگ نمای ساختمان استفاده می شود زیرا رنگ آن سفید بوده و ظاهر نما بسیار زیبا می گردد.

پودر سنگ اصفهان انواع متفاوتی دارد که فقط به دو مورد آن اشاره کردیم. ویژگی این پودر براق بودن، قدرت تراکم بالا و چسبندگی آن حالت خمیری داشته و بسیار مقاوم است. قابل ذکر است که از این پودر در کاشی های حمام و سرویس بهداشتی استفاده زیادی می گردد و در دوغاب بیشترین مصرف را دارد.

خرید پودر سنگ رنگی در اصفهان

خرید پودر سنگ رنگی در اصفهان با توجه به ویژگی و مزیت بسیار زیاد پودر سنگ اصفهان طرفداران بسیاری را جذب خود کرده است و باعث شده تا تولیدکنندگان حجم تولید را افزایش دهند. فروشندگان بدون واسطه آن را از تولید کنندگان تهیه کرده و با قیمت بسیار مقرون به صرفه در اختیار مشتریان عزیز قرار می دهند. فروش پودر سنگ اصفهان با کیفیت عالی در فروشگاه های معتبر عرضه می گردد.

خرید پودر سنگ علاوه بر روش مستقیم از فروشگاه های معتبر به روش غیر مستقیم از طریق سفارش تلفنی و اینترنتی می توان آن را خریداری نمود. نکته حائز اهمیت این است که با توجه به ویژگی متمایز پودر سنگ و قیمت بسیار مناسب آن تولید کنندگان آن را به کشورهای همسایه و اروپایی صادر کرده و به سوددهی اقتصادی بالایی دست پیدا کرده اند.

سخن پایانی: پودر سنگ اصفهان به دلیل اینکه در کارخانه سنگ بری از خورده های سنگ تولید می گردد به وفور یافت شده و به هیچ عنوان به محیط زیست آلودگی وارد نمی کند. 

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *