موزاییک زنجان یکی از بهترین برندهای تولید کننده در کشور می باشد که این محصول را با طرح ها و رنگ بندی های متفاوت در ابعاد گوناگون تولید می کند.

چنانچه قصد خرید موزاییک زنجان را دارید به سایت و کارشناسان ما مراجعه کنید که یکی از مراکز فروش ویژه موزاییک زنجان می باشد و این محصول را با بهترین کیفیت مرغوبیت و مناسبترین قیمت در اختیار مصرف کننده قرار می دهد.

فروش ویژه موزاییک زنجان

چند ویژگی مهم موزاییک ساده

چند ویژگی مهم موزاییک ساده موزاییک زنجان به عنوان یکی از بهترین و قدیمی ترین کفپوش ها در ساخت و ساز کاربرد خاصی دارد و در طرح ها و مدل های مختلف تولید و به بازار عرضه می گردد مواد تشکیل دهنده مزارعی که عبارتند از سیمان آب ماسه پودر سنگ و سنگدانه.

موزاییک ها در چند نوع تولید می شوند از جمله موزاییک ساده ،موزاییک ضد شوره، موزاییک ضد اسید ،موزاییک های شیاردار و گلدار. کارخانه موزاییک زنجان با استفاده از بهترین مواد اولیه باکیفیت ترین تولیدات را به خود اختصاص داده و یکی از بهترین تولید کنندگان موزاییک در کشور می باشد.

چند ویژگی مهم مزایک ساده عبارتند از: موزاییک باید دارای مقاومت بالایی باشد ،همچنین باید کمترین فرسایش را داشته باشد و از نفوذ آب به پایین خودداری کند ،موقع نصب از چسبندگی مصالح در امان باشد. همچنین قابل شستشو بودن موزاییک به خصوص در محل‌های پر رفت و آمد و بهترین موزاییک برای این مناطق موزائیک های کم شیار هستند.

موزاییک ها در دو لایه تولید می‌شوند که لایه زیرین آن باید بسیار مستحکم و ضخیم باشد و لایه رویی روی آن لایه ای نازک ولی به صورت خیلی فشرده تولید می شود که در هنگام نصب دچار شکستگی نشوند همچنین هنگام تولید این محصول را با توجه به دستگاه‌های پیشرفته بسیار فشرده تولید می کنند که باعث مقاومت بالای آن و عمر طولانی آن می‌شود.

موزاییک ساده در از زمانهای قدیم برای کف حیاط ها و کف پارکینگ ها و همچنین معابر استفاده می گردید ولی امروزه با توجه به طرح ها و انواع مختلف موزاییک از نمونه ساده آن کمتر استفاده می شود.

عرضه کنندگان عمده موزاییک ضد شوره

عرضه کنندگان عمده موزاییک ضد شوره عرضه کنندگان عمده موزاییک ضد شوره به نحوی این موزاییک ها را تولید کرده‌اند که مواد ضد آب و ضد شوره در آنها به کار برده می شود به همین دلیل جذب آب مواد را کاهش می دهد و موجب افزایش مقاومت در برابر یخ زدگی می شود، در برابر آلودگی های سطحی لکه و شوره زدگی محافظت می گردد ،مقاومت شیمیایی فوق العاده دارد ،ارزان و مقرون به صرفه است، همچنین در برابر روغن، مواد شیمیایی، نمک و گریس محافظت می‌گردد، پس از خشک شدن تغییر رنگ نمی دهد و ظاهر سطح حفظ می شود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *