موزاییک نوعی کف پوش است که از بتن فشرده ساخته می شود و به سبب طرح ها و مدلهای زیبا و همچنین دوام و استقامت بالایی که دارد، از فروش بسیار خوبی برخوردار می باشد. یکی از معتبرترین شرکت های تولید کننده این متریال در شهر اصفهان به فعالیت مشغول بوده و نه تنها بسیاری از فضاهای خارجی ساختمان ها در کشورمان توسط آن پوشش داده می شوند، بلکه مدت هاست شاهد حضور موزاییک صادراتی اصفهان در بازارهای جهانی نیز هستیم که موجب شناخته شدن و محبوبیت هرچه بیشتر این محصول گردیده است.

فروش موزاییک صادراتی جدید اصفهان

مشخصات موزاییک صادراتی جدید

مشخصات موزاییک صادراتی جدید موزاییک یک کف پوش متراکم است که تراکم اصلی خود را از طریق فشار پرسی و یا لرزش به دست می آورد. این متریال با استفاده از مواد اولیه مرغوب مانند سیمان، آب، ماسه، پودر سنگ و دانه های رنگی تولید شده و با ابعاد گوناگون به فروش می رسد.
در حال حاضر یکی از بهترین محصولاتی که در بازار وجود داشته و بسیار مورد توجه مصرف کنندگان قرار گرفته است، موزاییک صادراتی جدید می باشد که توسط کارخانجات اصفهان تولید شده و برای فروش ارائه می گردد.
و اما اگر بخواهیم در مورد مشخصات کلی این محصول سخن بگوییم، باید به موارد زیر اشاره کنیم:

  • لبه این محصول دندانه دندانه نیست و کاملاً صاف و یکدست است.
  • رنگ هر مدل از این موزاییک ها کاملاً یکنواخت بوده و هماهنگی خاصی با همدیگر دارند.
  • سطوح بیرونی این متریال به هیچ عنوان پوسته پوسته نیست.
  • سنگ دانه های رنگی آن که به جهت زیباسازی موزاییک از آنها استفاده شده است، به صورت نامنظم و در عین حال زیبا در سطح آن پخش شده اند.
  • در ساختار آن هیچ اثری از ترک مشاهده نمی شود.
  • سطح آن به خوبی صیقل خورده و از درخشندگی و زیبایی خاصی برخوردار می باشد.
  • این متریال می تواند برای سالهای سال عمر کرده و به بهترین شکل مکان مورد نظر را پوشش دهد.

قیمت موزاییک ضد سایش در اصفهان

قیمت موزاییک ضد سایش در اصفهان موزاییک معمولاً در مکان های پر رفت و آمد از جمله راه پله و حیاط نصب می شود؛ با وجود اینکه این محصول در برابر عوامل جوی مانند باران، برف و تابش نور خورشید مقاومت بالایی دارد، اما ممکن است رفت و آمد زیاد بر روی آن، در طول مدت زمان خاصی آن را ساییده و از زیبایی و دوام آن بکاهد؛ به همین سبب تولیدکنندگان این محصول به تازگی موزاییک ضد سایش را طراحی نموده و آن را در دسترس مشتریان خویش قرار می دهند.
شایان ذکر است که قیمت موزاییک اصفهان که استقامت بسیار زیادی در برابر سایش دارد، بسیار ارزان و مناسب بوده و بهترین انتخاب برای مکان های پر تردد به شمار می رود.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *