پودر سنگ قرمز، یکی از انواع پودر سنگ می‌باشد که به صورت صنعتی در کارگاه های برش سنگ و سنگ کوبی ها، در طی فرآیند پودر کردن سنگ قرمز تولید می شود، این پودر سنگ یکی از مصالح ساختمانی محسوب می‌شود که در بخش های مختلف ساختمان مخصوصاً نمای ساختمان‌ها، جهت زیبا سازی شهرها، تولید سنگ های آنتیک و مصنوعی، صنعت کاشی و سرامیک بعلت طبیعی بودن رنگ آن و در صنعت دام و طیور مورد استفاده قرار می‌گیرد.

فروش مستقیم پودر سنگ قرمز درجه یک

پودر سنگ قرمز چه مکانهایی کاربرد دارد؟

پودر سنگ قرمز چه مکانهایی کاربرد دارد؟

پودر سنگ به دو صورت طبیعی، حاصل سایش لایه های زیرین زمین و به صورت مصنوعی، در اثر کوبش سنگ‌های مختلف در کارگاه های تولیدی سنگ، حاصل می‌شود. از پودر سنگ در صنایع مختلف استفاده‌ی فراوان می‌شود. پودر سنگ قرمز نیز همانند پودر سنگ سفید به عنوان یکی از مصالح ساختمانی در بخش های مختلف ساختمان استفاده می‌شود. عمده استفاده این ماده در بحث نماسازی داخلی و بیرونی ساختمان و همچنین به عنوان پرکننده‌ شکاف بین کاشی و سرامیک ها استفاده می‌شود.

همچنین از پودر سنگ قرمز در بخش مجسمه سازی و فعالیت های هنری، بعلت اینکه بعد از استفاده از این ماده سطح حاصل شده از صافی خوبی برخوردار است، نیز استفاده می‌شود. از دیگر کاربردهای پودر سنگ رنگی، مخصوصاً پودر سنگ قرمز در تهیه و ساخت موزاییک و سنگ فرش جهت استفاده در بخش خانگی و شهری می‌باشد. شایان ذکر است که کابرد این پودر سنگ محدود به طرح‌های عمرانی نیست، بلکه در صنعت کشاورزی برای بهبود رشد گیاهان و درختان و همچنین در صنعت کاغذ سازی، مقوا سازی، دارو سازی و تولید چسب نیز استفاده می‌شود.

از جمله ویژگی های منحصر به فردی که این محصولات دارد بایستی به ماندگاری رنگ، مقاومت در برابر تنش های محیطی مانند گرما و سرما و رطوبت، ترکیب پذیری عالی با سایر مصالح ساختمانی، دانه بندی نرم و یکدست و چسبندگی زیاد اشاره نمود. یکی از معایب این نوع پودر سنگ، قیمت بالای آن نسبت به سایر پودر سنگ‌ها می‌باشد. علت این امر این است که، مقدار این سنگ های رنگی در معادن اندک است و معمولا فقط به صورت رگه هایی در معادن سنگ کربنات کلسیم یافت می شوند بنابراین میزان تولید آنها ناچیز است به همین علت قیمت تمام شده این محصولات بالاتر از سایر پودر سنگ‌ها می‌باشد.

مرکز خرید پودر سنگ قرمز ممتاز

مرکز خرید پودر سنگ قرمز ممتاز

خرید و فروش پودر سنگ قرمز به صورت عمده و مستقیم، با کیفیت ممتاز، قیمت مناسب توسط نمایندگی‌ها و سایت های فروش اینترنتی تولیدکنندگان مختلف در داخل کشور انجام می‌شود. همچنین خریداران جهت خرید پودر سنگ ممتاز و درجه یک می‌توانند به صورت مستقیم از کارخانه های تولیدی این محصول اقدام به خرید این محصول کنند. تولیدکنندگان این محصولات آن را هم بصورت فله ای و هم بصورت بسته بندی تولید و به بازار عرضه می‌کنند.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *