انواع موزاییک حیاط : موزاییک‌ها بسته به مواد اولیه ساخت آن‌ها به دسته‌های مختلفی مانند موزاییک سیمانی، موزاییک گرانیتی، موزاییک لاشه‌ای و موزاییک پلیمری و بر اساس طرح به انواع موزاییک ساده، موزاییک شسته یا واش بتن و موزاییک شیاردار تقسیم می‌شوند.موزاییک سیمانی موزاییک سیمانی موزاییکی است که در آن تنها از سیمان، پودر سنگ و آب استفاده شده است و سنگ دانه‌ها حذف شده‌اند. اگر این موزاییک را انتخاب می‌کنید. بهتر است از آن در محل‌های سربسته مانند پارکینگ‌ها استفاده کنید چون در هنگام خیس شدن ممکن است سطح لیز و لغزنده‌ای داشته باشند.موزاییک گرانیتی موزاییک گرانیتی موزاییکی است که از دانه‌های شن ریز و یا درشت در ساخت آن، استفاده شده است. زمینه آن نیز از سیمان سفید، لیمویی، قرمز و … است. ظاهر دانه‌ای این موزاییک شباهت زیادی به سنگ گرانیت دارد و به همین دلیل آن را موزاییک گرانیتی می‌نامند. موزاییک شیاردار موزاییک شیاردار موزاییکی است که سطح آن صاف نبوده و دارای شیارهایی است که آن را به صورت گله‌ای چهار، هشت و شانزده پَر، خطوط شبیه سنگ فرش، طرح‌های هندسی و … در می‌آورند. موزاییک‌های شیاردار می‌توانند دارای سنگ دانه و بدون سنگ دانه باشند. موزاییک شسته یا واش بتن یکی از موزاییک‌های پرطرفدار برای حیاط، روف گاردن و به‌طورکلی فضای سبز موزاییک شسته یا واش بتن است. در این موزاییک‌ها سنگ دانه‌ها بیرون زده‌اند و بخش زمینه سیمانی آن به طور کامل سنگ دانه‌های رویی را در برنگرفته است. این موزاییک این حس را می‌دهد که زمینه سیمانی شسته شده و سنگ‌دانه‌ها باقی مانده‌اند که البته همین طور است یعنی در فرایند تولید پس از گذر از مرحله پرس در مرحله بخار سیمان آن کمی شسته می‌شود. موزاییک پلیمری موزاییک پلیمری موزاییکی است که از ماسه دو بار شسته شده، روان کننده‌های بتنی، الیاف پ پ، آب، رنگی‌های معدنی و پلیمر ساخته شده است. در واقع پلیمرها در این موزاییک باعث تبلور دانه‌های سیمان شده و در پی آن زنجیره‌ای مقاوم و مستحکم از پلیمر و سیمان تشکیل می‌شود که باعث مقاومت بالای موزاییک می‌شود.

فروش انواع موزاییک حیاط جدید

چگونگی انتخاب موزاییک مناسب برای حیاط

چگونگی انتخاب موزاییک مناسب برای حیاط

چیدمان موزاییک حیاط : از آنجایی که اجرای موزاییک خود شامل مراحل مختلفی می‌شود و مبحث پیچیده‌ای دارد.

طرح و مدل موزاییک کاری حیاط : از سوی دیگر طرح و مدلی است که موزاییک اجرا می‌شود. در مجموع طرح‌هایی مانند ساده، شطرنجی، دورباکس رنگی، رنگارنگ بی نظم، لوزی، مربع، شش ضلعی، تیغ ماهی، مستطیل دو جهتی، پروانه‌ای، پازلی و … را می‌تواند با استفاده از موزاییک‌های مربعی، مستطیلی، شش ضلعی، موزاییک‌های مکمل و … ایجاد کرد. در ادامه چند مدل از طرح موزاییک حیاط ارائه شده است.

مرکز پخش عمده موزاییک حیاط

مرکز پخش عمده موزاییک حیاط مرکز پخش موزاییک و فروش موزاییک

1.موزاییک سازی نیوان بهترین موزاییک های ساده، موزاییک های طرحدار و واش بتن را تولید می کند که در سایز های 30*30 و 40*40 در بازار عرضه می شود.

2. گروه تولیدی بازرگانی بوریا تولید کننده انواع موزاییک، سنگ طبیعی، سنگ مصنوعی

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *