پودر سنگ ساختمانی، که به آن خاک سنگ نیز گفته می‌شود در اثر فرسایش لایه های زمین و یا در اثر شکستن و خوردکردن و برش سنگ توسط دستگاه های سنگ بری در کارگاه های تولیدی سنگ، بوجود می‌آید و در دو نوع، پودر سنگ سفید و پودر سنگ رنگی تولید می‌شو که به علت خواص منحصر به فردی که دارد ، استفاده از آن در بسیاری از صنایع از قبیل، صنعت ساختمان سازی، تولید آسفالت، کارتن سازی، مجسمه سازی، پرورش دام و طیور، صنعت کشاورزی و جهت تولید انواع موزاییک و …، کاربرد دارد.فروشگاه پودر سنگ قرمز ساختمانی

کاربرد های مهم پودر سنگ ساختمانی چیست؟

کاربرد های مهم پودر سنگ ساختمانی چیست؟

پودر سنگ یکی از مصالح پر استفاده در صنایع مختلف از جمله راه سازی، ساخت پل ها و همه انواع پروژه های عمرانی و صنایع دستی و هنری می‌باشد. امروزه استفاده از مصالح و مواد جدید بخصوص پودر سنگ در ساختمان سازی بسیار گسترده شده است. در ساختمان سازی پودر سنگ را به همراه سایر مصالح دیگر ترکیب می‌کنند تا باعث افزایش چسبندگی و مقاومت ساختمان شود و بعلت اینکه به وفور در طبیعت یافت می‌شود، می‌تواند جهت برطرف کردن بسیاری از نقص های ساختمان کمک کند.

بیشترین کاربرد خاک سنگ به عنوان مصالح ساختمانی استفاده از این ماده، ترکیب آن با سیمان سفید و تهیه‌ی دوغاب جهت بند کشی و درز بندی، درز بین کاشی و سرامیک و نماسازی بیرون و داخل ساختمان ها و استفاده از آن در قیرگونی کردن سقف اشاره کرد. در تهیه‌ی بتن در موارد خاص، به جای بخشی از سیمان از پودر سنگ استفاده می‌کنند که پودر سنگ باعث می‌شود تا مقاومت فشاری بتن تا حد زیادی افزایش یابد همچنین مانع از ترک خوردن سیمان پس از خشک شدن شده و به علت ارزان بودن پودر سنگ، هزینه‌ها نیز کاهش می یابد.

تولید پودر سنگ رنگی مخصوصا تولید پودر سنگ قرمز، به منظور ساخت سنگ‌های مصنوعی و آنتیک، که به علت ویژگی هایی از قبیل مقاومت بالا در برابر شکستگی و ضربه، ظاهری زیبا و سازگاری با محیط زیست به عنوان نما در داخل و بیرون ساختمان، در راه پله ها، راهروها بکارگیری می‌شوند می‌تواند باعث ایجاد یک بازار رقابتی در بین تولید کنندگان شود همچنین از این محصولات تولید سنگ فرش و موزاییک برای استفاده در پیاده رو ها، خیابان ها، حیاط منازل استفاده می‌شود.

مرکز تولید پودر سنگ ساختمانی باکیفیت

مرکز تولید پودر سنگ ساختمانی باکیفیت

پودر سنگ یکی از ارزان ترین مصالح ساختمانی جهت ساخت و ساز است. قیمت این محصول براساس درجه کیفیت و رنگ آن تعیین می‌گردد. تولیدکنندگان زیادی در زمینه تولید‌ و فروش پودر سنگ ساختمانی، در سراسر کشور فعالیت دارند. یکی از مراکز تولید پودر سنگ مجموعه های تولیدی آروشا و جوشقان این که محصولات آنها از کیفیت بالایی برخوردار است.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *